Gå til innhold

Tips til Guild Wars

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Tenkte det var på tide med en tråd med noen tips til Guild Wars, siden det virker som det er noen få ting mange lurer på.

1. Hvordan få fur squares: Alle droppings som heter noe med "hide" (eks. Charr hide) kan man bruke Expert Salvage Kit på, og ha en viss sjanse for å få en fur square.

Charr hide kan også byttes hos en collector i ascalon city, fire hides mot en fur square. Denne collectoren står like ved teltene med kjøpmenn.

Siden vi har en "diskusjonstråd" som etterhvert bare har blitt en langvarig prat om hvor og hvordan man kjøper spillet, passer det bra å komme med en oppfordring:

Moderatorene vil ikke lage en egen forumdel for Guild Wars, selv ikke som en prøveløsning. Det er visst ikke "omdiskutert" nok. Så det er bare å lage tråder hvor dere spør om det dere lurer på om Guild Wars, og ikke gjøre det her.

Endret av Kevlar
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uten å ha spilt mye Guild Wars, har jeg funnet ut en ting, som man bør tenke på.

En dag, overvåkte jeg mainchat (kjeda meg), og så da at det var noen som snakka tysk. Så etterpå, så prøvde de å selle items, men nesten ingen ville kjøpe av dem, fordi de hadde snakka tysk.

Så husk: Snakk engelsk i mainchat! Du vil få en finere opplevelse, og de andre!

Skrevet

Ett lite tips: Ikke vits å velge Europa serverne når 50% er franskemenn og

50% tyskere, da burde man heller velge america realm. Tok Europe siden

det er min verdensdel og jeg tenkte jeg kunne møte en del normenn

der men det ble akkurat som å velge å spille på en tysk/fransk realm.

Skrevet

Et lite tips til: For de som sliter med å lage pene screenshots i Guild Wars: Det er bare å holde shift inne mens man trykker på print screen, så lages det en bmp-fil i guild wars mappa uten interface, dvs. uten alle knapper og dilldall på skjermen

Skrevet

Enda et tips:

Når du kommer såpass langt ut i spillet at du har råd til å kjøpe expert-salvage-kit, så bør du definitivt kjøpe det og bruke det hele tida.

Bruker du expert-kit på noe som ikke kan gi rare items, får du bare flere av de common'e itemsa, og de trenger du etterhvert :thumbup:

Anbefaler alle å kjøpe to bag's, og upgrade de til 10 slots hver, og dedikere de til crafting-items...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...