Gå til innhold

Valgets kval. Hvilket 2.1 sett er best?


Anbefalte innlegg

Jeg har i den siste tiden spart alt som kom inn av penger til høytalere. Jeg er ikke audiofil eller no men jeg vil har kvalitet.

 

Så da spørs det, hvilket er best?

 

Logitech Z.23oo som har fått mye skryt.

 

eller

 

Bose companion 3

 

Jeg får kjøpt Bose settet fra USA så da er ikke prisforskjellen så aller værst. Er det noen som vet om det er 110v 220v bryter bakpå Bose høytalerne? Hvis jeg skulle gå for Bose betaler jeg da for merket og ikke for kvalitet, vet jo at logitech ikke er høytalernes Rols Royce men samma det.

 

Mvh Jonas

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hørt Logitech settet og etter min mening er det langt fra hva mitt deilige Bose-anlegg presterer. :love:

 

Det er helt syk lyd ut av de små høyttalerne! Kan bare si: Kjøp dem. Du vil ikke blir skuffet.

 

På mitt sett er det ingen bryter bakpå så mitt råd er hvis du kjenner noen som jobber i en elektrisk butikk å snakke med dem om en god pris på det settet.

Endret av datating
Lenke til kommentar

Kjøpte logitech z-2300 til brodern i julegave fordi det var anbefalt av veldig mange på forumet. Vet ikke helt om jeg var så imponert. Greit nok, det er vanvittig bass i det settet, men for mye etter min mening (selv på laveste innstilling).

 

Eneste jeg kunne sammenligne med var jo mitt eget Dali/denon hifi system som er en god del dyrere, men forskjellen er enorm. Kan jo være at 2.1 sett ikke klarer bedre enn det da...

Lenke til kommentar

Nå liker jeg jo litt trøkk i bassen også da, har jo bare headsett nå å det duger ikke, liker rumling.

 

Jeg kan jo nevne noe av det jeg hører på(liksom for at dere som har peil skal vite hva som er best og best for meg)

*Rock-Her går det i alt så lenger det er råe riff og kule sanger å sånn.

*Rap-Fyldige tekster levert av kremen og alle andre.

*Techno-Kjempetøft å høre på synes jeg.

 

Jeg vil også nevne at jeg ikke skal se film eller no' men kun høre musikk.

 

HØRER DU? KUN FOR MUSIKK.

(kødd)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...