Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, men de har foretatt endel mus-mods på metkumods...kanskje det kan være til hjelp? http://www.metku.net

 

Edit: Ordna slik at URL'en ble en link (kunne ikke trykke på den først..:smile:)

_________________

:grin: Intel P4 "Northwood" 1,8@2,4GHz, 512kb

:smile: Asus P4T-E, RIMM

:smile: Creative GeForce 3 Ti500, 64mb, TV-out

:smile: Apacer 512mb RD-RAM, PC800, 184Pin

:smile: 2x 41gb IBM Deskstar Silence! 120GXP

:cool: Lian Li PC70 USB (Modda)

 

[ Denne Melding var redigert av: Skjold på 2002-07-14 22:23 ]

Lenke til kommentar

Quote:


King_mephisto skrev (2002-07-14 11:18):

Vet noen hvor jeg kan finne tegningene til logitech mus (alle) så jeg kan finne strømkilden? Har desverre ikke multimeter og har brukt 1500kr på verktøy allerede...


 

Skal du drive å mekke elektronikk burde du sterk revurdere å invistere i et multimeter. Det behøver ikke koste mye, du får multimetere til 149kr på clasern som ha alle de vitige funksjonene til hobbybruk.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-15 22:40, Xell skrev:


Skal du drive å mekke elektronikk burde du sterk revurdere å invistere i et multimeter.


 

Jeg skal ikke bli elektriker, men skal bygge en data med et strengt budsjett avhengig av tusenfryd sommerjobb lønn... Jaja... 150 er vel ikke mye

Lenke til kommentar

Quote:


King_mephisto skrev (2002-07-15 23:05):

Jeg skal ikke bli elektriker, men skal bygge en data med et strengt budsjett avhengig av tusenfryd sommerjobb lønn... Jaja... 150 er vel ikke mye


 

poenget mitt var at selvom man ikke driver med elektronikk profesjonelt, så har man veldig god bruk for et enkelt multimeter når man først har begynt å små-mekke slike ting på hobbybasis. Når du først får smaken på å case-mode vil det alltid være noe nytt man hal lyst til å teste, og det meste av case-modding invilverer strøm/psenning og elktronikk på et vis. Hvor mange ganger hører vi ikke her på forumet spørsmål som "hvem av ledningene er hvilke spenninger". Har man et multimeter slipper man å vente på et svar.

 

Også lærer man jo mye mer når man aktivt sjekker ut systemet selv enn om andre bare skal fortelle en hvordan det skal gjøres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...