BigJackW Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 (endret) Jeg lasta ned en skins til CS:S. Vet noen om noen andre skins til CS:S? Her er skinnet jeg bruker nå. Endret 16. mai 2005 av BigJackW
BigJackW Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Skrevet 16. mai 2005 (endret) Edit: Dobbel post. Endret 16. mai 2005 av BigJackW
Hr. Jenssen Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Er de der virkelig CSS skins? Si ifra når du er ferdig med modelleringa, for da skal jeg være den første som laster ned og tester!
Jooakim Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 (endret) Et enkelt søk på g00gle. CS-Nation ________________________________________________ Pimp my CS: Source CSN Skins mirror Gunshop v2 Resten : http://www.csnation.net/viewnews.php/7597/ _______________________________________________________ CSBANANA Top25 Nyeste Alle-Våpen,lyder, etc. CSBANANA ______________________________________________________ Står sikkert et sted på sidene der det er forklart hvordan du installerer greiene. EDit: Kjeder meg veldig :////////////////////---- Har forberedelse til Øk.Info tentamen, som vi skal ha imorgen... Vet prøven allerede. Stikker hjem om 30 min. jaja Endret 18. mai 2005 av TheMasteR
BigJackW Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Skrevet 19. mai 2005 Jeg vil ha skins til CS: S ikke til våpen, lyder etc.!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå