StrongBad_ Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Har lasta ned Stepmania, men det er uten sanger.. Hvordan legge til sanger og hvor kan jeg laste ned sanger fra?
Nevnarion Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Du må laste ned såkalte .dwi-filer, men jeg vet ikke om noen side å laste ned fra i farten. Er ofte vanskelig å få lastet ned musikk til Stepmania, men bare prøv å søk litt (i google) etter stepmania songs eller noe.
StrongBad_ Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Skrevet 15. mai 2005 Hva gjør man når man har lastet de ned da?
Nevnarion Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Du skal legge dem i "Songs"-mappa i Stepmania-mappen. Når du laster ned så får du med en notepad-instruksjon. Bare følg den så skulle det funke.
StrongBad_ Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Skrevet 16. mai 2005 hmm er vanskelig å finne noen sider men...
Nevnarion Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 (endret) Ja det kan være vanskelig å finne, for mange av dem er lisensierte sanger. Det ser ut til at de har noen for nedlasting på http://www.bemanistyle.com/ men du må registrere deg, og det orka jeg ikke gjøre så jeg har ikke fått sjekka om de sangene funker. Skal legge ut link til flere sider hvis jeg finner. Endret 16. mai 2005 av Nevnarion
Sadfez Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Jeg har laget et par stk. er litt slitsomt i lengde. Må jo sette opp alle moves i sangen Men her er faq, lykke til =) To create a Step Mania song file complete the following: 1) Go to "http://www.download.com/3000-2170-10228783.html"  and Download "AcidPro 4.0" 2) Go to "http://www.download.com/Winamp-Full/3000-2167-10280034.html?tag=1st-0-5"  and Download "Winamp Full 5.03" 3) Go to "http://www.thomasscott.net/xstep/"  and Download "XStep 1.0.2" 4) Once you have downloaded these programs install them. 5) Now create a folder and give it a name. 6) Go into the folder you just created and create a folder, the name of this folder will be the name of the song you are going to use for a Stepmania song file. 7) Place your mp3 (the music to make a file for) into the folder you just created. 8) Open AcidPro 4.0. 9) Open XStep. 10) Now in AcidPro direct the file finder to your mp3 in the folder you created. 11) Double click on th name of your song to run it through the Beatmapper. 12) Select "Yes" and press next. 13) Select "Next" repeatedly until you come to the "Finished" frame. 14) Select "Change project tempo to match Beatmapped track" and click "Finish". 15) On the left side of the screen above the name of your folder is the BPM. 16) In XStep click on the little box next to the "Location of MP3 file" text box and direct the program to your song file and double click on the name of your MP3. 17) Type in the name of the song and type in the name of the artist. 18) Now take the BPM of your song in "AcidPro 4.0" and round it to the nearest whole number, then type it into thelittle text box next to "Find BPM". 19) Click "Find gap" and press enter two times. You can not find the gap without having "Winamp" on your computer. Then press enter as soon as you hear the first beat. 20) Click "Accept New Value". 21) Go to "FILE" and select "Export to DWI ..." 22) Select "Yes" and save the XStep file in any folder EXCEPT for the folder you created. 23) Then Save the .dwi file in the same folder that your song is in. 24) Place your folder into "C:\Program Files\StepMania CVS\Songs". 25) Open "Step Mania" and go to "Edit/Sync Songs" and change the level of difficulty on your song to what you want. 26) Then add the steps to the song and save it. 27) Now you can play the song you just created. 28) To create another song follow steps 5 - 26. 29) The Banner and Background of you song will be the fallback pictures from Step Mania. 30) Play your songs and have fun!!!
NightsEnd Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 å herregud så utrolig vansklig dere gjør det! det er bare å søke "step mania" på google, og gå inn på den øverste linken. Der går du inn på "songs" og når du laster dem ned vil de automatisk åpnes i "stepmania installer" som installerer sangen for deg. Easy as that
S-r-ex Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Jeg vet dette er en piratside, men akkurat nå snakker vi ikke om piratkopiering, hvis noen laster ned piratmateriale fra denne siden via linken, er det deres eget ansvar, jeg bare tilbyr noe som fungerer og som er i samsvar med tråden: http://thepiratebay.org/tor/3325202/DDR_StepMania_Mega_Pack 5gb med saker, tror det er nesten 2000 sanger i den (inkludert duplikater, bare noter dem ned og slett dem du ikke trenger) hvis du søker etter 'stepmania' og sorterer etter størrelse, finner du en på 10gb, men den er de så få seedere at den kan du drite en lang mars i å prøve på...ellers så har stepmania.com et knippe fra sine stepmix-konkurranser. For å lage, gi blaffen i det Toffenl sier og bruk editoren som følger med, men det krever at du har mengder med tålmodighet og at du kan grunnleggende innenfor takt og sånt så du ikke for en steptakt på 300 når sangen går i 180. Du har også mulighet til å prøve sangene underveis for å se til at de fungerer. Selvfølgelig, hvis du bare vil ha sakene rett ut, bruk Toffenl's metode. EDIT: Stepmania.com's sanger kommer i et eget zip-format som bare trenger å åpnes før du trykker enter for å komme deg gjennom prosessen. Megapakken må du ta zip for zip inn i C:\programfiler\stepmania\songs... Endret 2. oktober 2007 av S-r-ex
Atatar Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 FFR sin simdatabase har uendelig mange sanger. For å installere er det viktig at du ekstrakterer mappa inn i en undermappe i songs, ikke direkte. Eksempel: C:\Programfiler\Stepmania\Songs\Mysongs\<insert din sangmappe her>
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå