Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvilken port åpner man i Netopia routeren til NGT

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har Cisco routern og jeg har åpnet for alle porter. Bare tull å måtte drive å styre med porter for hvert eneste program. Har ingen problemer med at alle porter er oppe, bare fryd..

Skrevet

Quote:

Den 2002-07-14 12:02, alibaba skrev:

Jeg har Cisco routern og jeg har åpnet for alle porter. Bare tull å måtte drive å styre med porter for hvert eneste program. Har ingen problemer med at alle porter er oppe, bare fryd..

Jeg har også planer om å åpne alle portene når jeg engang får NGT-adsl! Men jeg skal kjøre Smoothwall firewall på en egen maskin i tilleg.

Skrevet

Quote:

Den 2002-07-14 12:02, alibaba skrev:

hvis du ikke har brannmur er vel dette litt dummt å gjøre hvis man er opptatt av sikerhet. Det er vel ikke noe styr å åpne en eller ti porter i stedenfor å åpne maskinen sin for alle???

mvh Christian

Skrevet

Joda, greit nok med å åpne alle portene,

men problemet er at jeg har flere maskiner koblet til (flere interne IP adresser).

Altså jeg må finne porten som jeg skal route vidre til den ene IP adressen.

• 2 uker senere...
Skrevet

Har også NGT ADSL. Hvordan åpnet du alle portene på en enkel måte . Det er jo et sant "h.." å gå inn å skrive inn alle porter.

• 3 uker senere...
Skrevet

Quote:

Den 2002-07-26 17:40, Gausus skrev:

Har også NGT ADSL. Hvordan åpnet du alle portene på en enkel måte . Det er jo et sant "h.." å gå inn å skrive inn alle porter.

Det lurer jeg og på! er det bare å slette "input filteret"?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...