Gå til innhold

17 Mai tog PÅMELDINGS LISTE

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Haha. Artig hva folk klarer å kommer på. Det var faktisk noen tullinger som gikk i tog på RP serveren jeg spiller på også, Earthen Ring. Ikke akkurat mye RP'ing av dem men.. :roll:

Uansett, en kompis logga på Burning Blade. Så mange folk! (Par-tre hundre?) Og for et evig kaos med AOE spells, og yell spam. Haha. Fikk oss en god latter da. :tease:

Endret av SirGalrim
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Satt og så på at kompisen min gikk i dette toget på stormrage-serveren med alliance, det ble vellykket. Først gikk de en tur, så innom på baren for å ta seg en øl eller ti. :p

Skrevet (endret)

Burning Blade

Mange møtte opp på Razor Hill, og toget begynte å ta form:

17mai19rb.th.jpg

Klokka var like før 17, og toget var klart til å gå:

17mai24lj.th.jpg

Så var det i gang:

17mai37co.th.jpg

Når vi kom inn i Orgrimmar, fikk noen ideen at hele toget skulle samles inni hos Thrall:

17mai40nk.th.jpg

17mai52vh.th.jpg

Ble en smule med /yell og AOE der ja .. :p

Endret av andy15
Skrevet

Jeg fikk filmet litt fra toget fra Goldshire til Stormwind. Dere kan laste ned fra denne torrenten, men det vil nok gå litt sakte i begynnelsen (laster opp fra adsl). Dessuten bruker javaw.exe oppmot 99% cpu og haugevis med ram (Bruker Azureus, vet dere hvordan dette kan fikses? Hele pcen stopper opp hvert 10. sekund eller noe mens jeg har azureus oppe)

Skrevet (endret)

Wow, det er fint at så mange folk møtte opp. 17 Mai var konge på WoW spør du meg, kanskje neste år får Blizzard ordnet en patch slik at vi får kjøpt oss flagg.

Takker til alle som tok min og andres oppfodring om å møte opp .

edit: skriveleif

Endret av Xanitra
Skrevet
Har du forsøkt å laste ned nyeste versjon av Azureus samt Java JRE (du finner den enten her eller her)? Det burde i hvert fall hjelpe en smule.

For øvrig har jeg nå nettopp lagt ut denne filmsnuttet på hjemmesiden min, om det går greit niXmaster?

http://home.lyse.net/aadnk/Video/17mai.wmv

Hehe, jada. Greit det :) Tror det er fart i torrenten nå også. Bytta til en annen bittorrent klient. Er for øyeblikket 14 seeder(s), 56 leecher(s) = 70 peer(s) totalt

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...