Gå til innhold

17 Mai tog PÅMELDINGS LISTE

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Møter opp ved Goldshire klokken 17:00 (alle alliance som skal gå, møt opp der!!!!!)

fytti--så dullt..

Hardcore folkene går i tog når "the real thing" skjer. Ikke noe vits i å gå i tog når hele sermonien er ferdig, da er det bedre å holde seg "hjemme" hehehe. :p

Skrevet
Møter opp ved Goldshire klokken 17:00 (alle alliance som skal gå, møt opp der!!!!!)

fytti--så dullt..

Hardcore folkene går i tog når "the real thing" skjer. Ikke noe vits i å gå i tog når hele sermonien er ferdig, da er det bedre å holde seg "hjemme" hehehe. :p

vist du leser på den linken som er på første siden, så ser du i den "annonsen" at det sto at togene skulle gå klokken 17:00

Skrevet
Nick: Prometia

Faksjon: Alliance

Realm: Dragonmaw

17. mai tog for alle de rundt 120 medlemmene i fisters of norway kl 17.00 fra goldshire til stormwind.

Guilden min er med også! Det kommer til å blir bra. Lagde en egen 17. Mai macro jeg....

Skrevet

Nick: Xin (lvl 19 UD Rogue)

Horde

Realm: Dragonmaw

Får vel møte opp siden det ble dårlig med virkelig 17 mai tog i dag :p våkna litt sent..

Skrevet

Der var det unnagjort! Ble skikkelig bra, ekstra bra på Argent dawn var at noen nettopp hadde raid'a onyxia, så guardene kneel'et! :D Screenshots kommer=)

Skrevet

WoW toget på Dragonmaw (Horde) ble ganske bra iallefall :D Dog toget tok av litt vel tidlig (17:54 om jeg husker rett), så kom det flere og flere og joina det etterhvert..

Her er et par screenshots re-siza fra 1280x1024 til 750x600:

Bilde 1

Bilde 2

Bilde 3

Skrevet

Argent Dawn! (Tenkte noen screens ville gjort seg!)

Vi begynte (selvsagt) i Goldshire og gikk mot Stormwind.

På vei inn bukket vist alle vaktene for oss. :D

Et lite stopp i Trade District, mange som lurte på hva i pokker vi dreiv med. :wee:

Deretter gikk toget til kongen, men har var der tydelighvis ikke. :dontgetit:

WoW1.jpg

(Klikkbart)

WoW3.jpg

(Klikkbart)

WoW2.jpg

(Klikkbart)

WoW4.jpg

(Klikkbart)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer