bonna_forre Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Heisann.. Jeg trykke på send og motta på Outlook Express åsså komme det bare opp: tilkoblet.. åsså kommer det en boks opp der det står: "Serveren POP3 har ikke svart på 60 sekunder. Vil du vente i 60 sekunder til på at serveren skal svare? Konto: pop.online.no Server: pop.online.no Hva i all verden er galt her da? Noen som har peiling? Tilbakemelding mottas med stor takk:)
Spritfire Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Det betyr jo bare at mail serveren din ikke svarer, er du sikker på den er oppe å går ?
bonna_forre Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Skrevet 13. mai 2005 hvordan skal jeg vite om den er oppe å går????
meeg Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Vel, jeg bruker mail.online.no på både innkommende og utgående. Har det noe med saken å gjøre?
bonna_forre Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Skrevet 13. mai 2005 PS: det kom akkurat det samme da jeg prøvde MAIL.ONLINE.NO......
Jankee Skrevet 14. mai 2005 Skrevet 14. mai 2005 Flyttes til programvare, for dette spørmålet har lite med harddisker og cd-rom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå