snoemann Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Var dette mapet LITT krevende eller? Droppa helt ned i 30 fps steder her... :/ Stilig map da men =) STORT De har forresten fikset stress testen og, nå får jeg 25fps mindre enn før ...
Hr. Jenssen Skrevet 14. mai 2005 Skrevet 14. mai 2005 Trodde CS-folk bare spilte de_dust jeg... CSS-folk. Har ikke prøvd dette brettet enda, men så hakket Inferno også, ja! Noe så inni granskauen! Var nesten konstant nedi 30 FPS, og flere ganger stopp hele mannskiten opp i opptil 3 sekunder! Begynte å lure på om fatter'n hadde sneket seg inn på rommet mitt mens jeg sov og bytta om skjermkortet til et Geforce 4 MX420.
Veitafan Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Fint map for AWM-Horer. Personlig likte jeg det ikke.
Kenny000 Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Jeg syntes det var veldig bra. Det at man kan bruke sniper på litt store områder er jo bare kult i mine øyne. Ikke at jeg selv sniper hele tiden da.. Fin grafikk, litt krevende. Har mer og mer lyst til å brenne av noen tusenlapper på å oppgradere min CPU, HK og minne
Elendil Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 (endret) [iC,14/05/2005 : 03:09] Trodde CS-folk bare spilte de_dust jeg... CSS-folk. Har ikke prøvd dette brettet enda, men så hakket Inferno også, ja! Noe så inni granskauen! Var nesten konstant nedi 30 FPS, og flere ganger stopp hele mannskiten opp i opptil 3 sekunder! Begynte å lure på om fatter'n hadde sneket seg inn på rommet mitt mens jeg sov og bytta om skjermkortet til et Geforce 4 MX420. Du og ja. Snakka med andre folk på den serveren eg spilte på. Dei hadde fps drop og ja. Endret 15. mai 2005 av zefler
snoemann Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Skrevet 15. mai 2005 Samme her .. :/ Litt vemmelig at det skal være så store forskjeller, må nesten stille på grafikken før jeg skal spille de_port hver gang
BigJackW Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 de_port er drit bra!!! Ambefales på det sterkeste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå