Hr. Jenssen Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 (endret) Problemet er at jeg er inni et rom i chapter 10. Jeg skulle gå inn gjennom noen dører som heter "anvil doors", men de var låst, så jeg gikk opp i en bunker, hvor det skal være mulig å åpne dem. Så jeg går ned dit, finner knappen til "anvil doors", og trykker på den. Da får jeg opp beskjeden "anvil doors unlocked". Så starter alarmen å gå, og på en dataskjerm like ved får jeg se at disse anvil doors åpnes, og 3-4 soldater kommer løpende ut. Etter det skjer det ingen ting. Alle dørene rundt meg er låst, alarmen står og går, og ingen ting skjer. Jeg klarer ikke å komme meg ut, og ingen kommer inn. Jeg har fått det for meg at de soldatene som sprang ut av døra, skal komme ned i bunkeren, og komme brasende inn i rommet hvor jeg står. Ingen kommer, selv om jeg venter opptil fem minutter. I tro om at dette kan være en midlertidig bug, starter jeg brettet på nytt, kommer meg ned i bunkere, gjør det samme, og får samme resultat. Ingen vei å gå... Noen som har en minste peiling? BTW: Legger til bilde: Endret 13. mai 2005 av MeTa][iC
Grundig Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Har du brukt google og søkt etter walkthrough for Pariah? Der står det helt sikker beskrevet hvordan du skal gripe tak i problemet.
Hr. Jenssen Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Skrevet 13. mai 2005 Har du brukt google og søkt etter walkthrough for Pariah? Der står det helt sikker beskrevet hvordan du skal gripe tak i problemet. Ja, det har jeg, og jeg finner bare en walkthrough film, som jeg regner med er en demonstrering av en spilldemo før det kom ut, eller noe slik.
Hr. Jenssen Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Skrevet 13. mai 2005 Jeg klarte å få det til å fungere. Det jeg måtte gjøre, var å installere 1.01 patchen (som er relativt liten). De første gangene jeg gikk ned i den bunkeren (før jeg installerte patchen), kom det ingen folk, nå stormet det folk på, selv før jeg trykka på knappen. Når jeg trykka på knappen, kom det enda flere folk, og dørene ble åpnet. Så nå fungerer alt knirkefritt igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå