XaF Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 (endret) Sitter her å lurer.. Spilte Pala på Betan, likte klassen, så det ble min main på retail, hadde var dps og var ettertraktet. Så fant Blizzard ut at de hadde gjort en feil med pala (crusader gjorde mer dmg istede for mindre) dette førte til et enormt DPS drop på caracteren min, men jeg tekte s h i t å... Så jeg forsatte, begynte å bli lei når jeg hadde fått mounte min på lvl 40, det ble UTROLIG ensformigg slossing på pala. jeg orka ikke mer og la caractern på hylla ved lvl 50. Så begynte jeg en rogue, dette var jo i og for seg greit nokk, lvl ganske fort, bra med dps, men det var liksom ikke tingen for meg. Så kom de nye serverne, JIPPI tenkte jeg.. blanke ark, jeg hadde siklet over priest å dermed ble det en, jeg å noen venner gikk sammen så vi hadde et 4'er party til insanser, vi var en warrior, en mage en warlock og meg. Dette syntes jeg fungerte ganske bra, priest var en grei klasse i pvp og i pve ( takket være mage vann), slet litt mot UD soden de har WoTF men det var ovekommelig siden jeg også hadde fear ward (dwarf priest). Så kom patch 1.4.1 å honor system, ALLE i den lvl rangen jeg var fikk trinket så nå fuket ikke fear på noen. I tilleg til dette begynte to av vennene mine på horde så det ble til at priesten ble lagt på hylla på lvl 39,5. Da begynte jeg en hunter, denne var SYK å lvl i PvE å dette var gøy, men så kom jeg til lvl 30, STV og Hillsbred var full av horde, å så mange vet er Hunter desverre Elendig i PvP så det ble så å si umulig å lvle, jeg dro til desolace å grindet/questet der, det ble tomt for quest så jeg dro tilbake til STV for å forsette, men her herjet jo fortsatt lvl "??" gank party. Levling var så å si umulig så hunteren ble lagt på hylla på lvl 35. Så tenkte jeg, jeg får prøve horde det ble shaman, dette var ikke min stil, + at jeg ikke liker horde, vet ikke hva det er emed de men jeg kan ikke fordra de så her ble det stopp på lvl 20. Nå sitter jeg i et dilemma, hva skal jeg velge nå? Skal jeg forsette på noen av de, skal jeg begynne på nytt? Noen som har noen gode forslag? PS: Mine venner har nå gått tilbake til første serveren, BB. Priest frister, det gjør å warrior, med tanke på endgame. Noen som har noen syn på denne saken? Venligdt legg in din peronelige favoritt og hvorfor akkurat denne er det. MVH XaF Endret 12. mai 2005 av XaF
Same- Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Virker som du vil ha litt av alt, druid har ikke syk dps, men er en morsom klasse som funker greit til soloing, får LETT grupper til instancer både i low og highlevel. Tror ikke du blir lei av druid, det er nok den minst ensformige klassen. Hvorfor funket ikke shaman BTW?
M@R7!N Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Jeg har prøvd alle de forskjellige utenom mage og warlock, jeg er liksom en mer melee type Liker å se store fremskritt i dmg osv ved våpen skifte o.l Derfor ble det etter en enooormt kjedelig lvl 41 pala en warrior, som forøvrig er på lvl 44 nå og jeg storkoser meg som aldri før. Som warrior er det alltid noe å se frem til, du merker liksom det så sinnsykt godt når du skaffer deg nye, bedre våpen og armor. I tillegg kan jeg ikke vente til endagame, må jo bare skaffe meg en arcanite reaper! Eier dessuten i pve, lett å ta 2-3 equal mobs om gangen og +4 level mobs (samt -1 elites). La deg heller ikke skremme av at warrior er sååå dårligere i pvp, dette stemmer ikke! Har en fair sjanse mot stort sett alle klasser, paladins kan være et slit tho Mages er egentlig ikke nore vanskeligere enn andre klasser på min level, dette har de vært siden lvl 36 og Whirlwind axe (nå Executioner's Cleaver) Tar de ned på 3 crits (21% chance)
XaF Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Skrevet 12. mai 2005 Hmmm... vet egentlig ikke, det var jo det med horde da. Så var det ikke så gøy å spille alene når alle vennene mine spiller på BB. BTW så er de Paladin, rogue og druide.
Same- Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 La deg heller ikke skremme av at warrior er sååå dårligere i pvp, dette stemmer ikke! Har en fair sjanse mot stort sett alle klasser, paladins kan være et slit tho Mages er egentlig ikke nore vanskeligere enn andre klasser på min level, dette har de vært siden lvl 36 og Whirlwind axe (nå Executioner's Cleaver) Tar de ned på 3 crits (21% chance) Ikke prøv å si at du tar en mage, jeg(level 60 mage) tok duel mot en lvl 60 warrior i stad, tok han uten at han traff meg en eneste gang.
Zlash Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 La deg heller ikke skremme av at warrior er sååå dårligere i pvp, dette stemmer ikke! Har en fair sjanse mot stort sett alle klasser, paladins kan være et slit tho Mages er egentlig ikke nore vanskeligere enn andre klasser på min level, dette har de vært siden lvl 36 og Whirlwind axe (nå Executioner's Cleaver) Tar de ned på 3 crits (21% chance) Ikke prøv å si at du tar en mage, jeg(level 60 mage) tok duel mot en lvl 60 warrior i stad, tok han uten at han traff meg en eneste gang. Det er masse whining på forumet av mages som blir tatt ut av warriors på 2slag. Tro meg, en warrior med bra rustning/våpen kan ha masse hp, gjerne 5000-5500. Og med Arms/Fury talenter og en bra 2hånds mace/axe skal du være forsiktig med hva du foretar deg. Veldig mange warriors går også rundt med fire resistance gear (for mc). Og etter neste patchen vil warrior armor ha enda mer magic resistance.
AnVli..p4 Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 enig med Zlash.. det er for mange mages som er eplekjekke! de må settes på plass
mbskywalker Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Start på en PvE realm, så slipper du gankingen og alt tapet av motivasjon til å fortsette...
Blib Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Anbefaler druid: De har stealth, så å unnslippe pvp blir enklere, de har heals, de har rask hastighet i vann og er gode tanks. Som pallyen, men mye mer aktiv combat
Canute Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Start på en PvE realm, så slipper du gankingen og alt tapet av motivasjon til å fortsette... Jeg vil også anbefale PvE. Men for guds skyld ikke Silvermoon, overbefolket Startet min første character på en PvE, dette var ekstremt kjedelig siden det var lite action, men nå som Honor system har komt og battlegrounds er rett rundt hjørnet har jeg startet enda en character på PvE.
NightKeeper Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Ditt problem at du ikke liker horde, jeg tror Shaman hadde passet skikkelig bra for deg, vannvittig morro å spille shammy..
pdkorva Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Vist du går for markmanship på huntern så er ikke den så altfor ille i pvp, når du fått scatter shot som kan brukes når horde`n står rett ved + at scatter shot disorienterer den du skyter i 5 sec, så da har du god tid på å løpe vekk å pumpe som pokker med haggla , når du får gjort dette så erre stor sjangs for å ganke
syff Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Vist du går for markmanship på huntern så er ikke den så altfor ille i pvp, når du fått scatter shot som kan brukes når horde`n står rett ved + at scatter shot disorienterer den du skyter i 5 sec, så da har du god tid på å løpe vekk å pumpe som pokker med haggla , når du får gjort dette så erre stor sjangs for å ganke Man får ikke god tid til å løpe vekk å gjøre massiv skade selv om man bruker scattershot
Pug Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Vist du går for markmanship på huntern så er ikke den så altfor ille i pvp, når du fått scatter shot som kan brukes når horde`n står rett ved + at scatter shot disorienterer den du skyter i 5 sec, så da har du god tid på å løpe vekk å pumpe som pokker med haggla , når du får gjort dette så erre stor sjangs for å ganke "stor sjangs for å ganke"? Ehm, ganke er ikke det samme som å vinne, regner med at det er det du mener? Uansett, hunters er gode i PvE og duells, er i det minste det inntrykket jeg har. Når det kommer til PvP tviler jeg på at de er så gode... I duells er de gode fordi de vet hvor fienden er, og trenger bare å fokusere på et mål, mens i PvP kan du bli overfallt når som helst, og da gjerne av flere enn en person. Jeg vil seff anbefale rogue da, men det er jo fordi jeg spiller rogue Deilige solo, pluss at de eier i PvP. Er ikke så vanskelig å finne grupper til instancer heller
haarod Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Har selv spilt rogue og priest til rimelig høy lvl. Liker begge to godt, men har også spilt druid, ikke til så altfor høy level, men det kan anbefales.
Izor Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Synes egentlig at hunter er ganske god i pvp. Det er sant at ved overraskelser så er hvertfall ikke jeg noe god. Dette er vanligvis på grunn av at jeg springer med cheeta, og blir så satt ut at du taper. Det skal sies at det er mest rogues som gjør dette *trekke kjapt på seg flamesikker drakt*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå