Gå til innhold

Acer Ferrari 4000 - oppdatert med flere bilder!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er bare svart/hvitt bilder som er der nå såvidt jeg ser.

1) Rart at det ikker er noe rødt når ferrari sin farge er rød

2) Du ser ikke farger på noen av utgangene

 

Uansett, ser fin ut.

 

Vil tro den kommer til å koste rundt det samme som F3400 gjorde når den kom ut jeg.

 

Tåler sikkert mye mer den ferrarien der enn forgjengeren. Karbon leder varme veldig bra også så da blir det kanskje ikke et så stort problem med varme heller da(?).

 

Hvor mye økning i batteritid tror dere det kommer til å bli?

Lenke til kommentar
Du må gi en bedre forklaring på hvorfor denne banker 8104 fredrik...

Hehe. :blush: Den gjør nok ikke det, vil nesten si at dette er en kopi bare at den har Turion64 og Ferrari-kabinett. Dem vil nok yte ganske likt :p

Jepp, men det gjenstår å se :cool:

 

Man antok også at Acer Ferrari 3400 og Acer Travelmate 8006 ville yte ganske likt, men når alt kom til alt så var faktisk førstnevne merkbart raskere i praksis. Det skulle derfor ikke forundre meg mye om Acer Ferrari 4000 også yter bedre enn Acer Travelmate 8104 i praksis :)

Lenke til kommentar

Nettopp. Tenkte du kanskje hadde et kronargument på lur, men nei.

Enig med deg da, Ferrariene fortsetter å være ganske så like toppmodellen i 8000-serien.

Ser ikke bort i fra at den yter noe bedre. Men, de er nå specsa ganske likt.

 

(Forresten, du sier stadig at 8104 blir rykende varm under venstre håndledd, det er ikke sant. Hd'en ligger mye nærmere skjermen enn håndleddet og blir slettes ikke så veldig varm. Rundt og under pekeplaten produseres det varme, men ikke mer enn at det er en behagelig hjelp mot senebetennelse :) Det er ihvertfall min mening.)

Endret av Muntiadok
Lenke til kommentar
(Forresten, du sier stadig at 8104 blir rykende varm under venstre håndledd, det er ikke sant. Hd'en ligger mye nærmere skjermen enn håndleddet og blir slettes ikke så veldig varm. Rundt og under pekeplaten produseres det varme, men ikke mer enn at det er en behagelig hjelp mot senebetennelse :) Det er ihvertfall min mening.)

Godt å høre. :yes:

Min Ferrari ble rykende varm, spesielt etter å ha kjørt WoW 4-5 dager i strekk. :grin:

Lenke til kommentar

Flere bilder her:

http://notebookforums.com/showthread.php?p=898576#post898576

 

Og her er noen benchmark-resultater på et testeksemplar med Turion 64 ML-30 (1.6GHz) prosessor:

http://notebookforums.com/showthread.php?p=898983#post898983

UPDATE INFO AND BENCHMARK FOLLOWS:

 

  The test units have the ML30 1.6G CPU but the production unit should have at least a ML34 1.8G

 

  The unit is getting the following score with the 1.6G CPU

 

  3DMark03      6503

  3DMark05      2471

 

  This looks great as they are already faster than my 8104 (3DMark05 2285). So the production unit should be just a bit faster still.

Hvis man tar med at den versjonen som kommer i salg minst vil være utstyrt med en Turion 64 ML-37 (2.0GHz) prosessor så lover dette svært bra :w00t:

Endret av snorreh
Lenke til kommentar

Jeg håper i det minste at det vil bli en mulighet for MT-(34) og ikke bare ML -- 25w vs 35w.

 

Skuffende minnehastighet på RAM. Leste i manualen at forventet batterilevetid var nokså stusselige 2,5t (ganske langt unna nye travelmate 8000, i negativ forstand). Ellers så ser den gjev ut, bare håper at det ikke drøyer for lenge før den kommer i butikkene. :cool:

Lenke til kommentar
Jeg håper i det minste at det vil bli en mulighet for MT-(34) og ikke bare ML -- 25w vs 35w.

 

Skuffende minnehastighet på RAM. Leste i manualen at forventet batterilevetid var nokså stusselige 2,5t (ganske langt unna nye travelmate 8000, i negativ forstand). Ellers så ser den gjev ut, bare håper at det ikke drøyer for lenge før den kommer i butikkene. :cool:

Tror nok det blir som på de gamle, den leveres bare med en type cpu. :(

Lenke til kommentar
Den må nesten bli priset lavere enn det. Den har en konkurent i Dell XPS Gen 2, som pr. dags dato koster 20.000. Denne PCen har et ganske mye bedre skjermkort enn hva Ferrarien blir ustyrt med.

 

Dog, den er større. Men havner begge på 20.k tror jeg at jeg faktisk ville valgt Dell'en fremfor ferrarien..

Går for Dell'en jeg også. Likte ikke noen ting på denne. Du får veldig stor valgfrihet på Dell sin også!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...