Znoken Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) Faen... kanikke spille... når jeg har connecta til en serv erså blir jeg kicka med en gang.. You have been kicked via Punkbuster (for 0 minutes) ... RESTRICTION: Blocked O/S Privileges : 508 : 430 (GDC041) Hva skal jeg gjøre?? Du må bare laste ned punkbuster og legge det inn i mappen til J-O....Kjører en server med punkbuster så må alle som skal inn og spille der ha dette installert...Er akkurat som med Argus... Punkbuster laster du ned her... Endret 28. mai 2005 av Znoken Lenke til kommentar
Lættis Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Hvilke servere spiller dere på ? Jeg spiller mest på Zweihander 1 eller 2 (bra ping å mye folk) Jeg savner servere for escalation med 150 spillere i europa. Før jeg fikk escalation var jeg nesten bare på Donnerkrieg. Kjipt at den har vært så dårlig i det siste. Det er kult når det er 150 spillere samtidig. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Er det bare meg eller er det utrolig mye lags på de fleste serverne? (uten exp, med nyeste patch og PB aktivert) Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Har lite problemer med lag, såfremt ikke Winmx går med full frt i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Lættis Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Har ikke merket noen problemer jeg heller. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Nå som BF2 er kommet lurte jeg på hvordan de er sammelignet mot hverandre. Prøvde demoen til BF2, og var mildt sagt lite imponert. Lite kart, mindre behov for sammarbeid ettersom sjåføren kunne styre mesteparten av våpnene på ett kjøretøy. Så er det noen hensikt i å skaffe seg BF2(bortsett fra bedre grafikk)? Eller gjorde jeg rett og bestile JO:Escalation istedet for BF2? Lenke til kommentar
Cluster1 Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Så er det noen hensikt i å skaffe seg BF2(bortsett fra bedre grafikk)? Eller gjorde jeg rett og bestile JO:Escalation istedet for BF2? Ja du gjorde rett i å velge Escalation i stedet for BF2. Gled deg! Du får stikke innomm Dragonlance 1 når du har fått installert og oppdatert Escalation. Der er det bra. Angående grafikken synes jeg rett og slett ikke den er bedre enn JO Escalation. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 så grafikken får seg også en oppussing med Escalation? Lenke til kommentar
and91 Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 ja litt, og nå er det med dirtbikes som etter min mening er halve moroa med spillet. Husker jeg var på LAN og vi satt å spillte JA. bare for å irritere kompisene mine lå jeg litt oppi en skråning over en bunker med sniper og hver gang de kom bare plukka jeg dem ned De og resten av teamet dems samarbeida om å finne meg og etter en lang forfølgelsesting med dirtbike, så båt klarte en av kompisene mine å få meg ned. men morsomt var det uansett... Fikk best score den runden Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Høres bra ut! Gleder meg til det dumper ned i postkassen sammen med Trilogy of the Dead Lenke til kommentar
Lættis Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Det er mye morsommere med escalation. De fleste som har kjøpt escalation har sjønt hva spillet går ut på. Da slipper man stort sett alle tullingene som surrer rundt og ødelegger for laget. Men jeg har kjøpt BF2 også. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Så det er mer teamwork på Escalation-serverne? Høres jo nydelig ut det! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Så det er mer teamwork på Escalation-serverne? Høres jo nydelig ut det! Nåja. Det kommer helt an på hvilken server. Jeg må innrømme at iallefall jeg har opplevd at kjøretøyene bare har blitt tatt av folk som ikke venter på andre i BF-serien enn i JO, men det er alltids noen som gjør slike ting på JO også. Grafikken er forresten IKKE bedre i JO enn i BF2. Til gjengjeld er BF2 et av årets mest buggete spill, og jeg (+ flere andre jeg vet om) må spille det på absolutt laveste instillinger for at det i det hele tatt skal gå greit nok. Spec'sene mine skal være gode nok til å kjørespillet på 1024*768*32*75hz med alle detaljer på high, og vel så det. Lenke til kommentar
Lættis Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Ikke missforstå. Det er tullinger på escalation, men ikke så mange som i grunnpakka. Jeg er enig med MeTa][ic angående BF2. Det lettere å få transport i Joint Ops enn BF2. Lenke til kommentar
Cluster1 Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Angående grafikken synes jeg rett og slett ikke den er bedre enn JO Escalation. Quoter meg selv her.. jeg synes den er bedre enn BF2. Uten å dra inn FPS i denne diskusjonen vil jeg absolutt påstå at BF2 har god grafikk, men når the shit hits the fan i Escalation og regnet laver ned sammen med mortarene er det bare å nyte grafikken. Spiller både Escalation og BF2 med alt på max uten problemer. Opplevde litt bugs i BF2 men ikke nok til at jeg går ned på grafikken -jeg logget meg heller inn på Dragonlance 1 og utkjempet krigen slik den er ment å bli kjempet. Det er nok dessverre mange ensomme ulver i Escalation som ikkje har skjønt hvordan Advance And Secure skal spilles -i stedet for å plukke med seg lagspillere spinner de avgårde så fort de kan med en APC eller Tank alene. Dette er nok noe som man finner i alle slike spill, enten det heter BF2 eller JO:E, men slike spillere bør nok heller vurdere å spille Team Deathmatch. Heldigvis har Nova laget patcher hvor man er avhengige av andre spillere for å samarbeide - ett enkelt eksempel er helikoptrene hvor piloten ikke lengere får sluppet flares men er avhengig av lagspillere ombord holder space for flares. Reload time på tanksen gjør nok at flere skulle ønske de hadde en driver med seg i det de hopper fra førersetet over i kanonen og brenner av en runde. Man kommer seg ikke tilbake for å kjøre/flytte tanksen før man har ladet om ferdig. Det viktigste av alt med å plukke opp lagspillere i Joint Operations er at du får Assist points for hver gang en av spillerne du transporterte får seg en kill. Man kan glatt ha 10 kill og 40 death på ett brett og hevde seg blandt de 7-8 beste så lenge man har assist points, medic saves og de verdifulle AAS Takeovers poengene. Man ser lett hvem som ikke har skjønt spillet når de hyler og skriker over at de er på 50 plass med 18 kills og 2 death og resten 0 etter en runde AAS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå