Månebaronen Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Hvordan får jeg satt opp Outlook Express til å bruke html i forhåndsvisningsfeltet? Jeg må trykke "Vis" og "Melding i html" hver gang...
Hårek Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Er ikke forhåndsvisning i HTML en garantert metode for å motta virus og dritt i spam-mail? Hvis jeg husker riktig så ble Microsoft kraftig kritisert fordi de hadde et slikt oppsett som standard før. Så hvis det ikke lenger er mulig så er det vel ikke overraskende. (bruker ikke Outlook selv).
Månebaronen Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Skrevet 12. mai 2005 Joda det er mulig å ha dette som standard, jeg vet bare om meg som ikke har det.. Det er så slitsomt å hele tiden kikke på vedlegget for å se om det faktisk ligger ved et vedlegg eller om det bare er html-fila som ligger der!.. Jeg MÅ få ordnet dette. Det må da være en smal sak?!.. PS: Jeg har Outlook Express og XP Home SP2 på denne maskinen.
Månebaronen Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Skrevet 13. mai 2005 Trodde dette var så enkelt at jeg ville bli nedrent av tips jeg, men neida...
Månebaronen Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Skrevet 20. mai 2005 Har jeg postet på feil forum eller? Det må da finnes noen som kan dette? (-Jeg kan jo ikke fortsette å poste i denne tråden på egenhånd for å holde den på førstesiden heller! Da blir jeg vel snart Kicka?.. ) (Siste forsøk! Jeg lover.... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå