e1nar Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Jeg har kjøpt meg en pakkepc(ferdigmontert), men vet derfor ikke min win cd-nøkkel, hvordan kan man finne ut den? Finnes det programmer? Komandoer i cmd?
mr_trout Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 (endret) Dette ble vel feil forum? Ikke mye hardware her. Det finnes diverse programmer for å finne cd keyen. Dette har det vært flere tråder om i windowsforumet tidligere. Dersom du fikk en lovlig installert kopi med maskinen, skulle det enten vært en sticker på maskinen, eller du skulle fått med et ektehetssertifikat med lisensnummer. Edit: leif Endret 11. mai 2005 av mr_trout
e1nar Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Skrevet 11. mai 2005 Det kan hende, ja jeg har lovlig. Tor da det, den ble kjøpt på elkjøp...
e1nar Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Skrevet 11. mai 2005 Hehe... fant stickern! der stod cd-key, takker
el_cash Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 det er slettes ikke umulig å finne nøkkelen til sin kjøpte versjon av windows. og det er heller ikke ulovlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå