F-r-e-d-r-i-k Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Er på utkikk etter et enkelt og gratis backup-program. Om noen har prøvd Phew til OSX, så skjønner de hva jeg mener. Et enkelt program hvor du merker av mapper du vil backup'e og hvor backup'en skal lagres (i mitt tilfelle ekstern HD).
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Skrevet 1. juni 2005 Hater å ta opp igjen en gammel tråd, men ville bare dele med dere late forum brukere, som ikke gidder ta backup , at jeg har funnet programmet jeg leter etter. Det er ikke like greit å finne freeware på Internett slik som markedskreftene rår. Fant en liste med programmer hos PCworld.com Lastet ned "EZBackitup", og det fungerer nesten like smertefritt som Phew
sofTest Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Så ikke din første post, men for ettertiden så anbefaler jeg Nonags som kilde til freeware. Til og med shareware er bannlyst her. At NONAGS we try to sift through all this, we do the work of selecting what really works, what's really free, what really is worth your time and effort. So we have put together a large collection of 32-bit Windows software that has no disabled features, nags, time limits, or any other tricks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå