Gå til innhold

Pussig bug i Scarlet Monastery?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her om dagen gjorde jeg et run på Mograine (scarlet chapel). Etterhvert kommer Whitemane, og hun tok mind control på meg :O. Denne varte til rett etter hun hadde gitt alle sleepeffekt. Dvs. midt under søvnen til de andre i gruppa gikk mind control'en over, så jeg kunne løpe og denge på whitemane mens hun resurrectet Mograine. Jeg rakk ikke komme bort til hun og slå før hun var ferdig, men jeg kunne markere og velge attack på hun. Noen andre som har vært borti dette?

Syns scarlet monastery har blitt litt annerledes i det siste; kanskje blizzard har endret noe uten å skrive det i patch notes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Åh så det er faktisk mulig. Da har jeg noe å drive med resten av uka :p

Har prøvd å få tak i Mograine's Might en god stund nå. Dropraten som står oppgitt på thottbott (18%) stemmer ikke overens med min erfaring :p Men en kan vel ikke gi seg..

Endret av AndyG
Skrevet
Husk at hvis du dreper henne, før hun får resset han, så får du ikke lootet han :|

haha, det tenkte jeg faktisk ikke over. Jeg hadde sikkert klart å drepe hun før hun resset han, og så forbannet bliz for at han ikke droppet noe :p

Skrevet

Jeg har funnet ut at dropraten du finner i thottbot må justeres ned i forhold til HVOR mye du ønsker at akkurat den tingen skal droppes :)

Eks. Jeg trengte Spider-silk, og fant ut at Venomspitterne hadde en droprate på disse på ca 5%. Dvs at hver 20. kill skulle gi en silk.

Jeg trengte 4 av disse for å lage noen fine hansker (sikkert noen som skjønner hvilke jeg snakker om når jeg var rundt lvl 22)

Jeg og en annen drepte vel ca 200 før vi hadde de 4 vi trengte...

To timer i forveien hadde jeg ett quest der hvor jeg måtte drepe 7 av de forskjellige typene, tilsammen 21 stk. Når jeg gjorde dette fant jeg 2 spidersilk som jeg solgte før jeg visste at de var en ingredient...

Skrevet
eXploid  Skrevet 11/05/2005 : 09:34

Klarte å drepe henne før hun fikk tatt sleep. Spell interupt, stun osv

det skjedde meg også en gang :p

Skrevet
Jeg har funnet ut at dropraten du finner i thottbot må justeres ned i forhold til HVOR mye du ønsker at akkurat den tingen skal droppes :)

Ja det er så typisk det. Skulle nesten tro spillet skjønner når du prøver å farme noe, så dropraten automatisk settes ned :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...