Gå til innhold

Hardstyle - anbefaling og diskusjon

sluffy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Andre enn meg som blir litt provosert når man ser detta?! http://www.youtube.com/watch?v=8-nFC3uVDIo...feature=related

:p

Hva er det som gjør deg provisert? Dårlig sceneshow?
Er jo ikke hardstyle en gang.
Hard Dance Mania er vel ikke rettet først og fremt mot hardstyle? så kan se hvem som har påstått det er hardstyle, uansett, jeg har ikke hørt tracket. Endret av Dj_Evelen

kommersielt vet jeg ikke om er helt rett ord og bruke, ettersom kommersielt defineres "som er styrt av handelsinteresser, forretningsmessig".

Vel, ja, dette ligger det selvsagt penger i, og det er sikkert en stor del av greia.

Men ikke nødvendigvis mer en en helt hvilken som helst konsert f.eks.

Ellers, vil jeg kalle opptredenen for amatørmessig, man kan lett se at hun står deg og kanskje ikke vet hva hun skal gjøre, vel greit nok, men noen greier ihvertfal å fake at dem gjør noe, hun derimot greier ikke det engang.

Altså, det er ikke tvil om at sjangeren har blitt veldig kommers de siste årene. Hvis du hører på noe god hardstyle fra 2003 til 2005 vil du høre at det er mye mindre kommers. Headhunterz lager kommersiell musikk og det er nok det ScuL misliker. Men jeg skal ikke si noe sikkert her om han.

Det jeg tror er grunnen er at hele sjangeren ble mer mainstream og det førte igjen til ytteligere kommersialisering av musikken og deretter har det gått helt skeis. Theracords er vel det eneste labelet som ikke er kommers. Selv om Fusion, Titanic osv. er kommers er de fortsatt bra mener jeg.

Du har sikkert rett i det. Mens sånn ellers, skal på Hardstyle DNA om et par uker i oslo, to av dj-ene som kommer er Hardyboy og MagFunction.

Noen som har noen eksempler på musikk fra dem, kan ikke si jeg finner noen ting på dem på youtube eller noen ting.

http://www.facebook.com/event.php?eid=184219841491

Endret av Dj_Evelen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...