MrLee Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Presten spurte om jeg trenge det, og jeg svarte at jeg kunne trengt leather'et. Dette la jeg ikke merke til før etterpå, på bildet hadde jeg scrollet opp for å ta screen. Henrik2k må lese poster bedre og utbedre holdinger Slike tullekommentarer som det kan du spare deg for.
Doga Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 ... menmen, hva kan man forvente av alliance........ Useriøst, har du ikke noe bedre å si, så kan du bare la være.
Aasgaard Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Det med om å spørre om jeg kunne få det, så ville jeg på en måte ikke virke "grisk", og dessuten sparte jo denne presten til mount sånn som meg, så det var jo forståelig. Og det var dessuten ganske hektisk i øyeblikket, og rett etterpå fikk en connection problems Det er ikke å være grisk. Vanlig praksis. En selger ikke drops noen i gruppa har lyst til å bruke, uansett hvor mye man trenger penger. Bare sånn det er.
Der Kommissar Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Skrevet 11. mai 2005 Joda, men presten hadde allerede alt i inventoryen, og jeg er veldig beskjeden i WoW... For untatt når jeg er på lootetur med kamerater, da er jeg grisk. Dette beltet var heller ikke noe serlig å skrike opp om, var knapt bedre enn det jeg hadde. Denne topicen laga jeg jo nettopp pga. den buggen, for hva om det hadde vert noe sykt verdifult eller noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå