Ildflue Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Improved Arcane shot som er under Markmanship til hunters er helt klart bugga. Den gjør følgene etter 5 points: Decreases the cooldown of your Arcane shot by 1sec Det som skjer når jeg bruker Arcane shot er at den "cooldown-klokka" som er på iconet går som den skal, altså 5sec istedet for 6sec, men når den da har gått hele runden og jeg trykker på den igjen får jeg: Spell not redy! Hvis jeg venter ca. 1 sec etter at den var ferdig (6sec) så virker den, og da kommer også det "flashet" som viser at den er klar. Den er bugget helt klart, og når jeg sendte inn GM ticket fikk jeg følgene i mailen tilbake: Description of bug: I have a talent to improved a skill, but it does not seem to be working Greetings Thomas, Thank you for notifying us about the problem listed above. The bug which you have encountered is a known issue which our development team is aware of and will correct as soon as possible. The missing effect from the talent is a graphical error only, the improved skill is actually working correctly. If you encounter any bugs in the future, please submit another ticket including all the information which you think relevant. We apologise for any inconvenience caused. Please do not hesitate to contact us by sending a request for help, in-game, should you require assistance again. Please do not reply to this email as you will receive an automated response. Regards, English Game Master Team Blizzard Europe
Lypsylmedsmak Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Dette er utrolig irriterende. Har ikke lagt merke til om det er grafisk feil eller feil i cooldown-tiden, men det må uansett fikses. Ender bestandig opp med å trykke to ganger på hotkey'en, i og med at den første gangen ikke funker.
Caddy Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Please do not reply to this email as you will receive an automated response. Virker jo meget oppløftende....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå