Gå til innhold

Corsair TWINX2048-3200C2 -> OC vennlige?

Nizzen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å kjøpe Corsair TWINX2048-3200C2 siden de er blitt så billige, iallefall i forhold til før. Så lurte jeg på om de var noe serlig å overklokke?

Har Corsair TWINX1024 4400c25 nå. Regner ikke med at de 3200c2 vil klokke like bra, men vil ha 2gb med ram.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
laburk' date='10/05/2005 : 11:29'] Min amd 64 3200+ kjører på 2,5ghz den ;)

Til vanlig ja=D

Hvor mye fsb klarer du å kjøre rammen din på? Jeg har også amd64 3200+ og jeg har dfi-sli DR.

Skrevet
Et meget godt valg. Jeg har disse brikkene selv. Vet ikke om de er så overklokkingsvennlige, men de klarer glatt timings 2-3-2-5 på Intel-plattformen.

Hehe... Du har "lurt" meg til å kjøpe seagate 1500rpm harddsik for en god stund tilbake, og nå 2gb med ram! Hva blir det neste :p

Jeg angrer iallefall ikke et sekund på den SCSI disken, så de 2gb med ram kommer sikkert godt med de også :thumbup:

Skrevet
Et meget godt valg. Jeg har disse brikkene selv. Vet ikke om de er så overklokkingsvennlige, men de klarer glatt timings 2-3-2-5 på Intel-plattformen.

Hehe... Du har "lurt" meg til å kjøpe seagate 1500rpm harddsik for en god stund tilbake, og nå 2gb med ram! Hva blir det neste :p

Jeg angrer iallefall ikke et sekund på den SCSI disken, så de 2gb med ram kommer sikkert godt med de også :thumbup:

Tja... jeg vuderer jo å kjøpe et sett nr. 2 :thumbup: . Det som er helt sikkert, er at jeg er mye mer fornøyd med disse brikkene enn jeg var med Corsair TWINX1024-3200XLPRO...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...