Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Tele2 øker hastighetene på adsl, samt nye priser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Angående uthastighetene så har Tele2 samme hastihgeter, bare at de nå oppgir reell hastighet ut (uten kompensasjon for overhead). Så ingen endring her.

 

Prisen du viser til er jo 1024/256 hastiheten til telenor (det som blir 2000/256 etter 1/6). Samme linje hos Tele2 koster jo 325,- så det blir litt feil å sammelikne slik du gjør der (blir jo nesten 100 kr billigere pr måned for samme hastighet). Tele2 vil jo også øke hastighetene tilsvarende det Telenor gjør, så her er det penger å spare!!

Endret av andyp
Lenke til kommentar
Så Tele2 kommer ikke til og oppgradere linjene uten av vi som er kunder fra før må ha 12 mnd ny bindingstid. Det blir for dumt. Telenor sine kunder skulle vel få oppgradert uten noen ulemper. :thumbdown:

Det står da ikke presisert noen steder. Kun at de vil øke hastigheten, og at du kan få mer informasjon ved å fylle ut skjemaet.

Lenke til kommentar
Angående uthastighetene så har Tele2 samme hastihgeter, bare at de nå oppgir reell hastighet ut (uten kompensasjon for overhead). Så ingen endring her.

 

Prisen du viser til er jo 1024/256 hastiheten til telenor (det som blir 2000/256 etter 1/6). Samme linje hos Tele2 koster jo 325,- så det blir litt feil å sammelikne slik du gjør der (blir jo nesten 100 kr billigere pr måned for samme hastighet). Tele2 vil jo også øke hastighetene tilsvarende det Telenor gjør, så her er det penger å spare!!

Bommet visst bittelittegranne på prisene :blush: Selvfølgelig, 325 kroner er mye mye billigere enn Telenor sitt alternativ på nåværende stadie. En liten korrigering, nye 1024/256 blir 2000/300 og ikke 2000/256.

Lenke til kommentar
Så Tele2 kommer ikke til og oppgradere linjene uten av vi som er kunder fra før må ha 12 mnd ny bindingstid. Det blir for dumt. Telenor sine kunder skulle vel få oppgradert uten noen ulemper.  :thumbdown:

Det står da ikke presisert noen steder. Kun at de vil øke hastigheten, og at du kan få mer informasjon ved å fylle ut skjemaet.

Jeg forstod det som at det var bare hvs du var innterresert. Tele2 vil vel sjekke markedets behov. Tull sier nå jeg, de kan vel gjøre det samme som de andre starter og gjøre, nemlig og oppgradere linjene uten så mye om og men. Får flere kunder da. :)

Lenke til kommentar

Deilig. Har hatt Tele2 ADSL i et og et halv år nå, og har aldri hatt et eneste sekund nedetid (som jeg har merket). Vurderte lenge å hoppe over til Start.no, men etter disse prisreduksjonene vil jeg nok ikke det nei. Nå blir det nok Tele2 de neste årene også.

 

Gleder meg også til de lanserer IP-telefoni. håper de kan konkurrere med TeleVoIP og Ip24 på pris. Gjør de som telenor og legger opp en prisstruktur som ligner på fasttelefoni så kan de glemme meg som kunde på IP-telefoni siden. Betaler nemlig 239 kr. pr mnd. til telenor for ISDN og det er jeg ikke interessert i.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
dain:

 

Herlig.

Snakket med tele2 per mail for bare et par dager siden, og da avkreftet dem at dem skulle oppgradere linjene sine.

 

gyrti:

 

Har pratet med Tele2 hvor de bekrefter oppgradering i nærmeste fremtid, gleder meg mye! Er veldig fornøyd med Tele2 linjen min jeg også.

Hehe, ett eller annet sted i systemet må det jo være noe feil info ihvertfall.

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...