Tafsen Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Denne feilmeldinga er det eg får når eg prøver å instalere fleire pakka i Fox Linux. Er det nokon andre som har vært borti det samme problemet med Fox Linux og som kan gi meg en url kor eg kan laste ned den riktige versjonen av det?
kyrsjo Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Har du installert pakker egentlig ment for fedora? Du kan sikker finne den pakka på download.fedora.redhat.com
Tafsen Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Skrevet 10. mai 2005 (endret) Nope, eg prøver berre å instalere nokon ekstra pakker frå legg till fjern meneyn Edit: kan godt hende den ligger på download.fedora.redhat.com , men eg har ikkje sjangs å finne fram iallfall Endret 10. mai 2005 av rEaliTY
kyrsjo Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 http://download.fedora.redhat.com/pub/fedo...os/Fedora/RPMS/
Tafsen Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Skrevet 10. mai 2005 Takker for linken. Men dette blir berre dumt!! Når eg prøvde å instalere den pakken så fikk eg beskjed om at dei ikkje fant system- og redhat-logos og kunne dermed ikkje instalere det :S
kyrsjo Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 nei, det er jo en redhat/fedora-pakke. Er ikke Fox fedora-basert? Du burde si i fra til utviklerene av Fox - dette kan også være et juridisk problem for dem...
Tafsen Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Skrevet 10. mai 2005 Tviler, FoX er bassert på Fedora. (FoX = (F)lexible (O)perating System Based on Linu(X) Fedora Core
kyrsjo Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Tviler, FoX er bassert på Fedora. (FoX = (F)lexible (O)perating System Based on Linu(X) Fedora Core Ehh... det var det jeg akkurat sa. Men *fox* kan få problemer med å inkludere redhat-artwork, da artwork (logoer etc) er *den* tingen RH ikke liker at folk "tuller" med... Om du baserer en distro på Fedora (noe du gjerne må gjøre) må du fjerne alle merkenavn og logoer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå