Gå til innhold

Gode plasser å lvl fra 56-60? horde

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger å lvl til 60 til fredag og må ha en grei plass å gjøre noen quest. Ikke bare grinde for det er så kjedelig.

Kommer til å kjøre solo for det meste, og spiller mage. Mesteparten av quester jeg får nå er bare elite.

Gode forslag noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Umh... Du vil ikke gjøre elite quest og du vil ikke grinde. Er det så mye valg igjen da annet en vanlige quests? :p

Det er det jeg mener. Ikke noe prob å finne elite quest, men lurer på om det er noen gode plasser med mange "vanlige" quest på denne lvl'en?

Gid jeg i det minste fant en grinde quest... Mye bedre å grinde da det er et poeng i det

Skrevet

Finnes iværtfall veldig lite.. Tatt alt i Felwood, Winterspring, Silithius, Un'Goro, Easter og Western Plaguelands? Om du har gjort det tror jeg nesten ikke det er mer quester enn end-game instance quester og grind.

Skrevet

Litt dumt jeg ikke finner flere quest. Eller i det minste grindequest...

Gørr kjedelig å bare grinde i vei, men nå er det jo siste lvl også. Får prøve å få med noen kompiser å gjøre noen instancer i kveld :w00t:

Skrevet

Jeg har NØYAKTIG det samme problemet. Jeg er level 56 og alle questene jeg har er spredd ut over hele verdenen. Et i western plaguelands, et i winterspring etc. Det blir umulig å queste effektivt. Jeg skal prøve og få gjort de få vanlige questene jeg har, også gjøre masse instance runs.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...