Gå til innhold

Håndtak Lian Li PC70 OPPDATERT!


Anbefalte innlegg

Før du gjør noe dumt: IKKE plasser dem foran. Grunnen til at de er der på inspirasjonskilden din er at dette er ett rack-kabinett, og det er kun av praktisk betydning for montering, demontering og flytting fra rack til rack. Plasser dem heller som på det juletreet som ble vist frem litt lenger opp i tråden. Hvis du ikke skal bære kabinettet i dem, kan de dog ha en funksjon som beskyttelse for viftestyringen din hvis du vimser mye rundt kabinettet eller slenger det rundt ved transport :p

Fullstendig klar over at det er en rack og hvorfor de sitter der. Er tross alt 20 år med mye erfaring innen elektronikk. :yes:

 

Men jeg tror det vil se bra ut når jeg får montert de. Det ser bedre ut i virkligheten enn på bildet. Men så lenge jeg ikke har festa de på noen måte måtte jeg holde de opp på bildet, skal se om jeg kan få tak i no dobbeltsidig teip. Da kan jeg ta bilde av begge en gang til med samme kameravinkel.

 

Og ja, det var nok ment som en slags beskyttelse fremfor bærehåndtak.

Endret av Stingher
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Toen: Innmaten min suger også :blush: Dessuten må man være litt villig til å betale en del for at set skal se bra ut. Ellers er det ikke noe problem å få tak i et pre-moddet kabinett fra microplex for rundt fem lapper. Og med et par vifter til under hundrelappen, ser det ikke så verst ut, egentlig :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...