Demander1988 Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Heisann. Jeg har fått meg 3com wireless LAN og lurte på hvordan jeg kan sette opp blokkeringer for internet sider i routeren. noen som kan hjelpe? -takk
adder1972 Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Hei, Du connecter via http://192.168.1.1/ Under menyen til venstre står det Firewall. Velg så fanen URL Filter. Her kan du sette opp både et positivt og negativt filter, samt filtrere utvalgte søkeord . Ta også en titt på de andre fanene for å se om de er aktuelle for deg. Husk også WEP/WPA, fjerning av SSID, samt positivt MAC-filter .. Lykke til, S
Demander1988 Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Skrevet 5. februar 2006 Heisann. Jeg har fått meg 3com wireless LAN og lurte på hvordan jeg kan sette opp blokkeringer for internet sider i routeren. noen som kan hjelpe?-takk 4139405[/snapback] Vel passord var det ikke jeg som gjorde, det var broren min. Kan jeg restarte routeren på noen måte?
Booz Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 vist det er passordet på routeren det er snakk om så holler du bare inne resetknappen et par sek.
Demander1988 Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Skrevet 6. februar 2006 vist det er passordet på routeren det er snakk om så holler du bare inne resetknappen et par sek. 5556141[/snapback] da bare booter den. prøv igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå