Gå til innhold

Hvordan lage en bok med A4sider

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, hvordan kan jeg lage en bok med A4 sider inni ?

Trenger et program til det, eller så kan dere bare si hvilket program man kan bruke og hvordan. Takker for alle svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får ikkje bøker ut av programmer... Bøker vert innbunne eller sett i hop på trykkeri... Men om du kan skriva alle orda som skal bli teksten i "boka", kan Microsoft Word ofte hjelpa deg... Dette er vel det programmet forfattarar flest gjer nytte av.

Har du ikkje pengar til å kjøpa eit tekstbehandlingsprogram, bør du sjekka ut http://OpenOffice.org som er minst lika godt og heilt gratis!

Skrevet

Om du vil bretta A4-ark så framsida, baksida, side 2 og nestsiste side kjem på eit og same ark, trur eg du må ta i bruk skrivardrivaren sin funksjonalitet. Dette trur eg ikkje Word kan styra..

Elles vil Word heilt fint kunne skriva ut A4-ark, ganske så automatisk.

Kanskje du rett og slett skap prøva deg litt fram? Evt. må du forklara litt betre kva du prøver å få til, eller kva du ikkje får til (altså at du har prøvd på noko og så står fast ein eller annan stad).

Eit tips eg kan gje deg, er at du kan skriva litt tekst, og så trykka Ctrl+Enter for å setja inn ei ny side. Då blir det raskare å laga eit dokument på fira-fem sider som så kan skrivast ut...

For du skal skriva ut "boka" sjølv? På din eigen skrivar?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...