PetePistola Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 (endret) *laster ned nå* Endret 10. mai 2005 av DaDon
Elendil Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 (endret) *Laster ned* Vice city stunt movie? Edit: Den har eg vist sett før. Daffy er flink han Endret 10. mai 2005 av zefler
Alle bra nick er opptatt jo Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Skrevet 10. mai 2005 Daffy er meg, nicket mitt var opptatt her så jeg måtte bruke et annet =/
Elendil Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Daffy er meg, nicket mitt var opptatt her så jeg måtte bruke et annet =/ Hadde ein mistanke ja. Fine stuntmovies
Hr. Jenssen Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Woooow! Najs, dere er jo nesten like gode som meg! (bare tull) Men dere brukte cheats der, av og til, right?
Alle bra nick er opptatt jo Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Skrevet 10. mai 2005 [iC' date=10/05/2005 : 15:53] Woooow! Najs, dere er jo nesten like gode som meg! (bare tull)Men dere brukte cheats der, av og til, right? Vi får det spørsmålet ofte Svaret er heldighvis nei, vi bruker dog en del kosmetiske mods som nye flammer, bullet time, ny asfalt, bedre refleksjoner for å få se ting til å se pent ut men handling.cfg filen forblir uberørt. Hvis du vil vite mer om stunting eller se flere filmer burde du titte innom www.gtastunting.com jeg har forresten 5 tutorials til Vegas der om noen er keeg på å redigere litt
Hr. Jenssen Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Seriøst? Cheatet dere aldri? Hva med den gangen dere kjørte ned den bilen, slik at den landet på et tak nedenfor, opp-ned, og så spratt opp i lufta og videre ned på bakken da? Og hva med den gangen i slutten når dere hoppa med motorsykkelen, slik at den spann sykt mye rundt? Det var ikke det som var rart, men det at du hoppa av sykkelen, så falt den sakte ned mot bakken!
Alle bra nick er opptatt jo Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Skrevet 11. mai 2005 Det med bilen som kjørte ned fra taket er ren flaks, han priest måtte bruke en jetpack cheat for å få den opp på selve taket men ingenting som kunne påvirket utfallet ble gjort Det med å sette en packer/bus/tanks bak et flyplass hopp er et kjent stunt. Du detter vel av 2/3 av gangene og etter en del forsøk får du en sinnsyk spin. En bug slo inn akkurat det han Taclite prøvde det noe som fikk han til å spinne i en helt absurd vinkel. Det at syklen stopper i lufta er en annen bug som man kan gjøre med både bil og sykkel, du trykker "Get In/Off" knappen på et spesielt punkt så bilen/sykklen stopper opp i lufta og daler nedover. Jeg kan poste et par andre filmer + verdensrekorden i spin om det er interesse for det
Bromlexl Skrevet 14. mai 2005 Skrevet 14. mai 2005 Bra og spennende stunt og alt det der. Meget bra. Men venligst ikke bruk alle de "fete" effektene som ligger i programmet bare fordi det er kult. Den blur effekten ble ganske slitsom og irriterende etter en stund og det med det røde og framen som forandret possisjon synes jeg var helt unødvendig. (kanskje for å cover up et dårlig stunt eller noe.) Men kul grinding og spinning.
Alle bra nick er opptatt jo Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Skrevet 15. mai 2005 Det røde klippet som skifta posisjon var et klipp fra forrige film jeg var med i, jeg liker ikke å bruke klipp om igjen men jeg sleit en smule med å finne noe å synce den siste delen av sangen men så jeg fikk det like gjerne til å se ut sånn jeg følte meg i hodet etter å ha sittet 36 timer foran data'n uten å sove. Jeg angrer på det etterpå siden det ser en smule rusha ut Angående Radial Blur bruken så synes jeg det hadde vært å ha Radial Blur på halvparten av de mulige steder, enten alt eller ingenting ellers så blir det rett og slett teit etter min mening Kunne brukt masse andre effekter fordi dem var der men jeg gjorde (heldighvis?) ikke det. Takk for kommentaren
Bromlexl Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Er nesten flau over at jeg gir slike kommentarer. Jeg burde igrunnen aldri sett filmer laget av spillklaner og lignende. For jeg irriterer meg over det samme om og om igjen. Og jeg forstår godt hva du skriver. Men angående å synce musikken. Så er det slik at den ikke alltid trenger passe helt med klipprytmen. Den er mer der for å skape stemning i en helhet. Og viss det alltid passer til klippene så vil det bli meget stressende og se på. MVH "Har sett for mye film"
Hr. Jenssen Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 Og viss det alltid passer til klippene så vil det bli meget stressende og se på. Ofte det som er meninga.
thomassit0 Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 er soundtracket til filmen Doperide av Saliva eller ?
Bromlexl Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 [iC' date=16/05/2005 : 12:53] Og viss det alltid passer til klippene så vil det bli meget stressende og se på. Ofte det som er meninga. Tro meg, du vil ikke sitte å se en lang film der hvert klipp er i takt med musikken. Da kan du bli hentet av koko hjemmet når du går ut av kinoen. Blir mye brukt i musikkvideoer. Noe som gjør at en dag på MTV er stressende. Skal du se en bra musikkvideo som ikke nødvendigvis følger rytmen. Søk på Guns N Roses- Estranged. Men nå er den mer som en spillefilm. Jeg sier bare at det ikke er nødvendigt og prøver å gjøre oppmerksom på virkningen av klipprytme og musikk. ><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>
Alle bra nick er opptatt jo Skrevet 17. mai 2005 Forfatter Skrevet 17. mai 2005 Nå var ikke filmen så altfor lang så du slipper nok diverse mentale lidelser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå