Bjarten90 Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Hei... Går det an å ha dedicated server på den ene pc`n min og spille på den andre pc`n min med bare en steamkonto??
Bjarten90 Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Skrevet 8. mai 2005 Men når jeg logger på steam på den andre pc`n så står det at cd-keyen er i bruk...
Jankee Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Flyttes til CS-kategorien, då dette ikkje er eit serverspørsmål ,men eit programvarespørsmål (og sidan CS har sin eigen kategori her på forumet flyttes den til den kategorien.)
DevN Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Du kan jo alternativt bare opprette en ny konto og kjøre dedikert server fra den.
Ksungam Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Du kan jo alternativt bare opprette en ny konto og kjøre dedikert server fra den. Jepp, å lage en konto koster jo ingen ting. Og du trenger ikke cs eller sersial for å laste ned dedicated
ZeZar is BACK Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Jeps, om du kjører "dedicated" fra Steam så er du dum www.hlds101.com <--- ALT DU TRENGER !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå