smurfine Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 (endret) Har noen bup, ifo og vobfiler som jeg ikke får spilt av. Har testa i en vanlig dvd player men funka ikke. Fant et program, men det fikk jeg seff brukt i 2 min før demoen gikk ut. Noen som vet om et program jeg kan bruke som er gratis? På Cyberlink powerdvd fikk jeg bilde, men ikke lyd. Brukte også demoen der. Endret 7. mai 2005 av smurfine
_Adler_ Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 (endret) Hva med å prøve VLC? Vob, ifo og bup filer er jo filene en dvd-film består av. Hva er det du prøver på? Prøver du å spille av en dvd-film eller har du bare filene i en mappe... Endret 7. mai 2005 av _Adler_
zjulik Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Pussig nok forsøkte jeg å installere PowerDVD v 6 hos en venninne og fikk som du bilde men ikke lyd. Så fikk hun min gamle v 4, og alt var på stell...
smurfine Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Skrevet 7. mai 2005 Hm det funker ikke på min gamle xp_4.0. Og kun bilde på 6.
_Adler_ Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Bruker PowerDVD 6.0 uten problemer Den mappen med filene, har du kopiert filene direkte fra en dvd-film uten program?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå