~Alex~ Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 I byene kan man oppleve kraftig lag, men det går som regel fort over. Men hvis det skjer jevnlig, er det nok noe med din forbindelse, eller pc. Sikker på at det skjer så ofte? Har aldri opplevd lagg i Guildwars. Har spilt ca. 55timer. Har 1024ddr ram, 3.4 ghz prossesor og en 1mbit linje.
Chasseur Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Skrevet 12. mai 2005 Uhm, greit ikke ofte, men noen ganger. Ofte ble kraftig feil ja. Eller noen få ganger, 2 ganger.
Master Casemod Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 (endret) laggen kommer vel av at det er så hersens mange spillere noen ganger da:p pcen er det ingeting med, er vel linja tenker jeg, vi har 3 andre pcer i huset så.Inkl søstera mi:p hehehe Endret 17. mai 2005 av Master Casemod
Master Casemod Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 (endret) hvorfor opplever jeg lag a? det er ingeting med pcen min? kansje linja men det er sjeldent at det lagger ass trur det ikke er lag, charactern min bare småhopper sånn hver 30 sekund eller noe Endret 19. mai 2005 av Master Casemod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå