Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg med ett skjema? please :-)


Anbefalte innlegg

Jeg trenger ett skjema på hjemmesiden til klubben vår, men jeg får ikke til å lage det slik som jeg vil iallefall. Jeg har sittet å kødda nå i flere dager, og for ikke å ødelegge hele helga, så håper jeg på litt mer proff hjelp fra noen som kan dette bedre enn meg.

 

Det jeg er ute etter er rett å slett ett skjema (lignende postscritpt) som man registrerer navnet sitt i ett felt, og ett brukernavn i ett felt ved siden av (på samme linje). En send knapp.

 

Når man trykker på send-knappen skal navnet samt brukernavnet som ble skrevet i feltet komme opp i en liste under.

Det er alt.

Enkelt? Sikkert. Men for meg? Ett helvete har det begynt å bli iallefall.

 

Jeg har noen yalla-script både i php og xhtml, men de ser ikke ut på siden. Php scriptet fucker opp hele siden når jeg putter det inni tabellen som jeg bruker....men det kan jo være at jeg gjør noe galt når jeg legger det inn...

 

Uansett så ønsker jeg bare ett helt enkelt å greit skjema uten noe dill dall (punktmerking, skillelinjer osv.) bare ett helt rent sluttresultat som står i stil til siden.

Dere kan få se på siden, og litt hva jeg har tenkt på her Gå hit for å se

 

Det som hadde vært konge, og vel så det er om det hadde vært mulig å fått til noe lignende som dette (og for guds skyld, innholdet på siden har ingenting med meg eller lignende å gjøre ;-)

 

Håper på litt hjelp fra dere nå folkens :thumbup:

 

Er det noe dere lurerer på så bare pm meg :yes:

 

Mvh

Lammis

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...