Blodpudding Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Hva er en rimelig bruktpris for eos 300D + objektiv?
LazySod Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Har blitt tilbudt et for 4700,- med objektiv... Siden fotovideo.no nå selger 300D med objekiv (18-55mm) for kr. 5595, synes jeg 4700 er i meste laget for et brukt et, med mindre det bare er noen få måneder gammelt, leveres med norsk garantibevis og er i absolutt "mint" tilstand. Ellers vil jeg si at rundt kr. 4000 er passe. Mulig ikke særlig mange er villige til å selge for den prisen, noe som delvis skyldes at for mange "bevisstløse" folk er villige til å bla opp tilnærmet ny pris for et brukt eksemplar.
PGylder Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Elkjøp selger den også til 6k 4k bør nok være max for 300D med standard optikk. Per
swanky Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Jeg vil tro at EOS 300D vil bli rammet av Applesyken: avstand mellom hva kjøpere er villig til å gi og hva selger krever. Personlig eier jeg det selv, og jeg kan virkelig ikke se noen grunn til å selge det for 4000 kroner, det er jo tross alt det disse shitty små Ixuskameraene går for
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå