Marti Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 (endret) Jeg hoster mange Wc3 games, men irriterer meg over fjortisser in-game som whiner og flamer helt vilt. Derfor lurer jeg på om det er noen måte for meg som er admin (host) og banne/kicke/disconnecte disse? Da mener jeg ikke innebygde kicke funksjoner i de forskjellige mapsene. Håper virkelig dere kan hjelpe meg . edit: /kick fungerer jo ikke in-game, og et gjør heller ikke /ban. Synes det er litt dumt. Har sett på noen Dota gamer der det står -banlist. Er dette bare for DotA eller er det en command i Wc3? Endret 6. mai 2005 av Marti
redflame Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 ta og heller prøv og få hjelp på forumet til wc3 hos blizzard er sikkert mer ekspertise der
Balle Klorin Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Dette gjelder nok kun hvis det er lagt inn mulighet for det i selve "custom gamet".
Skateee Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Er ikke muligt... har aldri sett 1 bli kicket mitt i spillet før på mine 3 år i WC3 TFT
andre_goaaal Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Skateee joa det går, har sett mange ganger i maul.. bare hvis noen har add -kick
xSotte Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Jeg hoster mange Wc3 games, men irriterer meg over fjortisser in-game som whiner og flamer helt vilt.Derfor lurer jeg på om det er noen måte for meg som er admin (host) og banne/kicke/disconnecte disse? Da mener jeg ikke innebygde kicke funksjoner i de forskjellige mapsene. Håper virkelig dere kan hjelpe meg . edit: /kick fungerer jo ikke in-game, og et gjør heller ikke /ban. Synes det er litt dumt. Har sett på noen Dota gamer der det står -banlist. Er dette bare for DotA eller er det en command i Wc3? Hei. Kan ikke si om den fungerer på annet en dota, men banlist.nl er ment for Dota. Dette programmet fungerer helt fint hos meg. Vist du ikke viste det så kan man ved enkle trykk slå inn "autokick" eller "atuokick on download" Den har også en rekke andre funksjoner som /ping nickname /pingall /from nickname /fromall Når du skriver dette så kommer det opp en rulle tekst helt øverst på siden. Du kan da bare bruke "copy + paste" så får du skriften i chat vinduet. Håper dette ga svar på noen av spørsmålene dine.
Marti Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Skrevet 27. mai 2005 Skulle tro dette virket på alle maps, så det gjenstår bare å se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå