Gå til innhold

Stronghold2 - en stor flause ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 2 dager siden kjøpte jeg Stronghold 2, etterfølgeren til et fantastisk strategi spill. Jeg gledet meg veldig til å teste det ut.

Men ettersom jeg spiller blir jeg bare mer og mer skuffet. Kampanjen virker treig, og likner litt på den forrige. Ting fungerer dårlig, som feks i free build, hvor tyvene går på rekke og rad inn i granary'et og stjeler, selv om jeg har aldrig så mange vaktposter der.

Når det blir krig, virker det som alt blir speed'a opp, for katapultene sender ca 5 steiner i sekundet kan det virke som.

Syns dette virker uferdig, til og med musikken er den samme som i 1'ern.

Tror de med fordel kunne tatt seg litt bedre tid til å gjøre ting ordentelig. Fler som sitter igjen med samme følelse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke enig. Kampanjen er akkurat passe. Kanskje litt treg for de som spilte gjennom 1'eren til minste detalj, men jeg synes at de har fått til en mye bedre kampanje denne gangen, med en gjennomført historie.

Eneste som plager meg er litt merkelig oppførsel på AI'en, spesielt stifinning opp og ned stiger og på murer. Ellers topp.

Har ikke merket noe til katapulter på speed, for å si det sånn.

Skrevet (endret)

En annen ting som var litt merkelig var at autorun ikke fungerte. Fikk bare opp " det har oppstått en feil og programmet må avsluttes". Måtte gå in i utforsker og åpne setup derfra.

En gang jeg satte kongen til å drepe en flokk ulver, vandrer han agårde inn i en treflokk og setter seg fast der :roll:

Edit: ser fram til en anmeldelse av spillet her på gamer for å se hvordan det klarer seg der.

Endret av Jerix
Skrevet
En gang jeg satte kongen til å drepe en flokk ulver, vandrer han agårde inn i en treflokk og setter seg fast der :roll:

Hva er en treflokk?

Skrevet
En haug med trær da. Finn deg et annet sted å rette på skriveleifs, alle skjønner jeg mente

Nei? sikkert ikke alle så vet hva en "treflokk" er, du trenger ikke å svare så spydig tilbake.

Skrevet
En haug med trær da. Finn deg et annet sted å rette på skriveleifs, alle skjønner jeg mente

Nei? sikkert ikke alle så vet hva en "treflokk" er, du trenger ikke å svare så spydig tilbake.

vakke så vannskelig å skjønne den da? ;)

• 2 uker senere...
Skrevet

hehe, hva er egentlig treflokk ?

Den avateren er fra den fantastiske filmen "Kingdom Of Heaven" :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...