Gå til innhold

norske radiolyder til css


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hihi, de var morsomme. Likte ikke erstatningen for "Fire in the hole!"

Enig!

indeed :yes:

Nei, den var ikke spesielt bra.

 

Det jeg gjorde for å fikse på dette med å klippe ut slutten av "E trur vi stikk, for nu smeller det" og erstatter den. Så blir den nye filen "nu smeller det" så det ikke blir så gale.

Lenke til kommentar
Hihi, de var morsomme. Likte ikke erstatningen for "Fire in the hole!"

Enig!

indeed :yes:

Nei, den var ikke spesielt bra.

 

Det jeg gjorde for å fikse på dette med å klippe ut slutten av "E trur vi stikk, for nu smeller det" og erstatter den. Så blir den nye filen "nu smeller det" så det ikke blir så gale.

:hmm: smart!

Lenke til kommentar
Hihi, de var morsomme. Likte ikke erstatningen for "Fire in the hole!"

Enig!

indeed :yes:

Nei, den var ikke spesielt bra.

 

Det jeg gjorde for å fikse på dette med å klippe ut slutten av "E trur vi stikk, for nu smeller det" og erstatter den. Så blir den nye filen "nu smeller det" så det ikke blir så gale.

Kan du sende den filen?

Lenke til kommentar

Jeg prøvde å laste den opp når jeg lagde det innlegget men fikk en feilmelding "denne filtypen støttes ikke" eller noe lignende, sikkert sperre på lydfiler. Jeg kan zippe den når jeg får fikset PCen min igjen, fikser den sikkert i dag.... noe trøbbel med windows.

Lenke til kommentar

Laster den opp her... men dere kan jo lage filen selv, det er ikke så vanskelig. Jeg gjorde det med lydinnspillingsprogrammet som følger med XP. Hadde aldri rørt programmet før heller. Prøv selv så er det gøyere å få det til, dere sitter da med et stort glis over triumfen deres. :p ....

Lenke til kommentar
dummeste jeg har vert borti  :hrm:

Altid må noen vere så negative :p

 

Gidder noen lage ein liste med hva de forskjellige filnavnene til de forskjellige

radio komandoene heter som:

Fire in the hole = blow.wav

 

osv....... :w00t:

Endret av goggen90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...