Gå til innhold

Flytte min spiller

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei og hoi. Jeg gjore en feiltagelse ved å taste inn 10 days guest pass key istedet for den originale i coveret :blush: , Kom til lvl 20 før jeg oppdaget dette! Det jeg altså lurer på er om jeg kan flytte min lvl 20 mage over til den accounten jeg har no med den originale cs-keyen jeg bruker!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal vel være slik at når 10-dagers gjestegreia er over, skal du ha muligheten til å kunne fortsette? Jeg er ganske sikker på at det er en slik ordning med at du bare trykker ikke serialen et eller annet sted. Så lenge du ikke har registrert den allerede that is.

Skrevet
Det jeg altså lurer på er om jeg kan flytte min lvl 20 mage over til den accounten jeg har no med den originale cs-keyen jeg bruker!?

Ut fra det du skriver virker det som du allrede har registrert den andre keyen din. Dermed tror jeg nok ikke at magen din ikke kan overføres :)

Uansett, en lvl 20 mage er ikke så mye at det gjør noe, så det er jo tross alt ikke så mye arbeid å levle opp på nytt

Skrevet

Nei, fordi å forsette spilling på 10 dagers pass forutsetter registrering av gyldig CD key, som det virker som han allerede har gjort... da er jo den brukt opp og han må evt. kjøpe spillet på ny...

mitt råd er å ikke ta det så tungt. Send en vennligsinnet mail til Blizzard support, forklar problemet og se om du er heldig nok til at de gidder.

Evt. bare drit i det, en 20 lvl character er fort fikset (spesiellt når du har gjort det en gang før...)

Skrevet

ja altså... da begynner jeg på nytt igjen da.. hvis det ikke finnes en måte å FLYYTTE spilleren over til den accounten jeg bruker no.

Skrevet
ja altså... da begynner jeg på nytt igjen da.. hvis det ikke finnes en måte å FLYYTTE spilleren over til den accounten jeg bruker no.

Som MrLee sa, du kan jo prøve å sende en mail til Blizzard og forklare problemet, men det er langt fra sikkert at de gidder. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...