_Adler_ Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Topic sier vell bortimot alt. Altså jeg er på jakt etter et program som klarer å smelte sammen flere .mpeg filer (gjerne et program som støtter flere formater) slik at det blir en sammenhengende fil. På forhånd takk for svar!
Mistar Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Tror du finner det du er på jakt etter på www.vcdhelp.com Er flere programmer der
_Adler_ Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Skrevet 6. mai 2005 (endret) Fant et program som heter MPEG Joiner, prøver det jeg. Hvis det er flere som vet om slike program, så blir jeg glad for tips Endret 6. mai 2005 av _Adler_
_Adler_ Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Skrevet 10. mai 2005 MPEG Joiner funket forsåvidt bra, men akkurat der filene ble satt sammen begynte filmen å hakke og lagge. Filmen som jeg prøver å sette sammen, er delt opp i 3 deler (slik at 1 del passer akkurat slik at den kan brennes som vcd). Noen som vet om andre program som setter sammen .mpeg filer til en .mpeg fil?
miCro Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Jeg er ikke hundre prosent sikker på om programmet støtter MPEG filer, men Virtualdub fungerer i alle fall flott til å sette sammen flere små filmklipp til et stort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå