Gå til innhold

hvorfor starte en warrior?


Anbefalte innlegg

Jo da Tauren kan se tøffe ut.

 

Men det blir uansett for dumt å spelle tauren BARE for å få de extra 250 Hp i endgame..

 

Racial traits ække så sabla viktige, de er balansert nok tell at hvis 2 krigere på samma lvl møtes så er det ikke rasen som avgjør.

 

Poenget er at man skal værra den man synes er tøffest!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jo da Tauren kan se tøffe ut.

 

Men det blir uansett for dumt å spelle tauren BARE for å få de extra 250 Hp i endgame..

 

Racial traits ække så sabla viktige, de er balansert nok tell at hvis 2 krigere på samma lvl møtes så er det ikke rasen som avgjør.

 

Poenget er at man skal værra den man synes er tøffest!

Joda sant, men noen raser har tross alt bedre racial traits enn andre :)

Lenke til kommentar
Jo da Tauren kan se tøffe ut.

 

Men det blir uansett for dumt å spelle tauren BARE for å få de extra 250 Hp i endgame..

 

Racial traits ække så sabla viktige, de er balansert nok tell at hvis 2 krigere på samma lvl møtes så er det ikke rasen som avgjør.

 

Poenget er at man skal værra den man synes er tøffest!

Racial Treats er viktige jo. Livsviktige!

 

Ta en Undead, med sin Will of The Forsaken - En warlock tar lett en warrior, så lenge han ikke er undead. Da blir det med ett mye vanskeligere, så racial treats er ganske viktig.

Lenke til kommentar
Dårlig i pvp (har litt med equp/ferdigheter også)

Nødvendig i instancer

God til å grinde

Kan ha problemer solo

Dårlige i PVP ? Spiller du wow ?

 

Warriors er faktisk dem som blir en av de beste i PVP mot end-game. Greit nok at di sliter i starten, men fyttirakkeren dem får heavy-shit utstyr og damage våpen i endgame.

 

Treffer du på en warrior med endgame utstyr er du finish. Det er det som utgjøre forskjellen.

 

Feks: Mage har heavydamage helt til endgame.. da slutter det. Alt mages får i endgame er mer int og stamina. Damagen øker somsagt ikke...

Lenke til kommentar
Racial Treats er viktige jo. Livsviktige!

 

Ta en Undead, med sin Will of The Forsaken - En warlock tar lett en warrior, så lenge han ikke er undead. Da blir det med ett mye vanskeligere, så racial treats er ganske viktig.

 

Uhm.. jeg har da lest at Warlock er de enkleste for en warrior å drepa da.. uansett rase. Hvis du mener at den resist fear greia gjør all forskjellen, så tar du feil.

 

Charge, Intimidate og Berserker Rage.. Så er Mr. Warlock rimelig dau skulle man tru.

Lenke til kommentar
Racial Treats er viktige jo. Livsviktige!

 

Ta en Undead, med sin Will of The Forsaken - En warlock tar lett en warrior, så lenge han ikke er undead. Da blir det med ett mye vanskeligere, så racial treats er ganske viktig.

 

Uhm.. jeg har da lest at Warlock er de enkleste for en warrior å drepa da.. uansett rase. Hvis du mener at den resist fear greia gjør all forskjellen, så tar du feil.

 

Charge, Intimidate og Berserker Rage.. Så er Mr. Warlock rimelig dau skulle man tru.

Berserker rage funker i 10 sekunder, og det er plenty til å drepe en Warlock :)

Lenke til kommentar

siden dere virker bestemt på at warlock er den rasen som blir lettest knerta av en warrior, så lurer jeg på om dere syntes at druid er vanskelige å ta?

og hvilken klasse er den vanskeligste å knerte? (gjennomsnittlig)

 

*EDIT

noen ord for mye

Endret av AnVli..p4
Lenke til kommentar

Lettest å ta er rogue... Faktisk ganske patetiske.. Om de hitter deg bruker du insigna for å komme unna stunna og begynne å hitte... med en gang de dodger overpower (improved overpower 50% more chance to crit, noe som gjør sånn at en crit warrior får 75% crit chance) som skader rundt 700-900 med crit og impale.. så MS og vanlige hits... En bra crit warrior critter på hvert fjerde slag... (25%) om MS critter blir det rundt 1k-1.2k dmg + Execute dør de fort...

Priests går fort om du får jumpet og charger inn bruker zerk rage.. Gir deg 10sec på å drepe en cloth wearer med rundt 2k-3k hp.. En warlock går noe av det samma som en priest.. Men de har ganske mye mer HP..

 

En god warrior kan ta alt om du er bra speccet og bra equipped..

 

og btw.. Føl deg aldri trygg mot en warrior.. Vi har sånne fine 30min CD abilitys som kan ødelegge abselutt alle classes (Reta, Shield Wall og Reckleness)

 

Druids er ganske harde om de rooter deg om og om igjen.. Men de er merkbart lettere etter patchen med 4 gangs regelen.

 

Husk alltid når zerk rage går ut mot warlock eller priest sett en hamstring/piercing howl før de fearer.. Når du kommer ut av fear intecept dem og slå videre.. (Om du har MS ikke vær for redd for healing hos en priest/shaman/druid/paladin)

Lenke til kommentar

Det ultimate pvp warrior buildet må være 31/20 buildet, med 31 points i arms og resten i fury.

 

http://wowvault.ign.com/View.php?view=Temp...Detail&id=46562

 

Der har du et slikt build som er 2H axe speccet.

Dvs. at du får ekstra crit ol om du bruker axe og enda mer om du bruker 2H axe.

Bruker det selv.

 

Noe av det viktigste for en warrior i pvp er at han har Mortal Strike.

utrolig sterkt angrep.

Du må forøvrig ha minst 31 points i arms for å skaffe deg det.

 

Uten et skikkelig MS build ligger warrioren tynt ann i pvp.

Lenke til kommentar
siden dere virker bestemt på at warlock er den rasen som blir lettest knerta av en warrior, så lurer jeg på om dere syntes at druid er vanskelige å ta?

og hvilken klasse er den vanskeligste å knerte? (gjennomsnittlig)

 

*EDIT

noen ord for mye

Har ihvertfall hatt helt klart størst trøbbel med shaman hitill. (jeg er 43)

Lenke til kommentar

Micern: Du får ikke høyere critchance med 2h enn 1h ;)

 

Du får +5% med Cruelty og +5% med axes med Axe Specialization i arms treet.

 

Er forøvrig lvl 43 nå og kan ta omtrent alle klasser hvis jeg får charget. Pvp går bedre og bedre for hver level :) Sitter enda på Whirlwind axe, men skifter nok snart.

 

Warlock er absolutt _null_ problem, hva kan de gjøre? Greit nok, er de skikkelige gode og har en plan mot warriors har de nok en sjangse, men en av disse har jeg ikke møtt på :p

 

Charge -> Zerker rage -> Intshout, hamstring, rend og whirlwind, sammen med 22% critchance i Zerkerstance dropper de fort :>

 

Tar tilogmed mages nå, kan ta de på et par crits. Men som sagt før, alt kommer an på spilleren :)

 

Edit: Ja, syntes også shamans er vanskeligst, sammen med priests (spesielt Shadowpriests, ikke helt sikker på holy/disc). Druids har blitt endel enklere

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Dårlige i PVP ? Spiller du wow ?

Nei jeg spiller ikke wow, bare poster her for fun :ermm:

 

 

 

Treffer du på en warrior med endgame utstyr er du finish

 

Quoter meg selv:

 

 

Dårlig i pvp (har litt med eqiup/ferdigheter også)

 

 

:roll:

Endret av eXploid
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Micern: Du får ikke høyere critchance med 2h enn 1h ;)

 

Du får +5% med Cruelty og +5% med axes med Axe Specialization i arms treet.

 

Er forøvrig lvl 43 nå og kan ta omtrent alle klasser hvis jeg får charget. Pvp går bedre og bedre for hver level :) Sitter enda på Whirlwind axe, men skifter nok snart.

 

Warlock er absolutt _null_ problem, hva kan de gjøre? Greit nok, er de skikkelige gode og har en plan mot warriors har de nok en sjangse, men en av disse har jeg ikke møtt på :p

 

Charge -> Zerker rage -> Intshout, hamstring, rend og whirlwind, sammen med 22% critchance i Zerkerstance dropper de fort :>

 

Tar tilogmed mages nå, kan ta de på et par crits. Men som sagt før, alt kommer an på spilleren :)

 

Edit: Ja, syntes også shamans er vanskeligst, sammen med priests (spesielt Shadowpriests, ikke helt sikker på holy/disc). Druids har blitt endel enklere

Vet at jeg ikke får høyere crit med 2h.

Men får 5% mer dmg med 2H weps med "Two-Handed weapon specialization"

Skrivefeil bare :)

Endret av Micern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...