Gå til innhold

Hjelp til innkjøp av ein spesiel type cd mappe


Anbefalte innlegg

Hei, håper topic beskriver litt hva jeg er ute etter.

 

Jeg har ikke lyst på ein standar cd mapper med plass til 100-400 cd/dvd`er som de selger på norwaydisc og andre type netshopper. Det er veldig vanskelig å sortere cd/dvd`er i disse og viss du plutselig for ein ny film/cd på K så må du omrokere på alt. Så jeg er ute etter ein type plastlomme som er beregnet for å ha cd`er i, helst 4 stykk og som du kan sette inn i ringperm.

 

Så jeg lurer på om dette eksisterer eller om någen her på forumet har ein aen genial måte å lagre cd`ene sine på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

clas ohlson burde ha dette.

du kan også sjekke hos din lokale kontorrekvisita forhandler.

 

jeg bruker forresten en CD/DVD boks med plass til 190 plater som jeg kjøpte på Netthandelen.

den har plastikk mapper med plass til 2 plater, mappene er løse og kan flyttes som man vil.

 

Skal prøve å finne igjen denne på Netthandelen. vent på kommende edit :)

 

Produkt: 'CD-kasse i aluminium - for praktisk oppbevaring av CD-ene dine!'

Endret av BarteX
Lenke til kommentar

Jeg såg feil først på Clas ohlson, så etter jeg fant rett såg det ikke så gale ut. Skal gå og titta mer på disse.

 

De på binders, såg veldig dyre ut, i alle fall det som er oppgitt der. 1pk for 200kr det blir for dyrt.

 

De på brenner.no, futrealene er det jeg ikke vil ha. her kan du ikke ta ut og flytte på selve plastlommene. Såg de selgte plastlommer der også, men ser ikke ut som om du kan henge disse opp i ein ringperm. Någen som kan sei om eg tar feil?

 

PS: De på binders ser geniale ut, og er akkurat det jeg tenkte på, men de var utrolig dyre viss de koster det jeg tror de gjør. ( 10pakkning med plass til 4 i hver = 40cd`er til 200kr.)

Endret av 2peewee
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg

Jeg har kjøpt noen slike plastlommer til bruk i ringperm hos kontorbutikken Aagem.

Plastlommene har plass til 2 CD/DVD per side, altså 4 per "ark".

 

De har kun 4 butikker i Vestfold, så hvis du ikke bor der så blir det kanskje litt vanskelig.

Hvis jeg får tid, og om det er ønskelig, så kan jeg ta en tur innom og sjekke hvilken produsent det er som lager disse og hvor mye de koster.

Hvis de har flere igjen, så kan vi sikkert ordne det slik at jeg kjøper noen og sender de til deg :yes:

Lenke til kommentar
Jeg har kjøpt noen slike plastlommer til bruk i ringperm hos kontorbutikken Aagem.

Plastlommene har plass til 2 CD/DVD per side, altså 4 per "ark".

 

De har kun 4 butikker i Vestfold, så hvis du ikke bor der så blir det kanskje litt vanskelig.

Hvis jeg får tid, og om det er ønskelig, så kan jeg ta en tur innom og sjekke hvilken produsent det er som lager disse og hvor mye de koster.

Hvis de har flere igjen, så kan vi sikkert ordne det slik at jeg kjøper noen og sender de til deg :yes:

Det hørtes jo veldig fint ut, men før vi går så langt så kan vi se om jeg er såpass heldig at jeg finner någen like her først så slepper du å stresse.

 

Men vett du om de ligner litt på Disse

Lenke til kommentar

viss du er innom ein av butikkene, gidder du se kor masse de koster? slik at jeg finner ut om de koster omtrent det samme som de gjør på binders eller om det er billigere hos deg.

 

Viss ikke så tror jeg at jeg vil gå for dem de selger på clas ohlson. såg heilt greie ut.

 

Bare kom med mer forslag viss dere finner ein plass de selger de billige.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg

51kr for en pakke med 10 stykk, som da altså har plass til 40 CD/DVD.

(de hadde 6-7 pakker igjen i butikken)

Endret av Slettet-rXRozPkg
Lenke til kommentar

Det hørtes jo ikke domt ut. Eg har vert bortreist i helga og må jobba i dag. men i morgen skal jeg ta meg en tur til Clash Ohlson og Binders og se ka de har å by på. så kan vi komma tilbake til at du eventuelt kan kjøpe for meg.

 

Tusen takk for hjelpen i alle fall :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...