janfredrik Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Hei! Har et problem her, som startet i forrige uke. Jeg skulle spille litt CS, og fant mappet de_train. Jeg kobla til, men da kom det Could not connect to server.. Jeg prøvde med en annen server, med et annet map, og det gikk fint. Men det er altså alle map som er de_train som det kommer sånt på, alle andre map går. Noen tips?
Newt32 Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Hva mener du "og fant de_train"? Lasta ned fra nett eller server?
embark Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Snakker vi source eller 1.6? Viktig. Men har du prøvd en annen server som spiller de_train?
janfredrik Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Skrevet 9. mai 2005 (endret) janfredrik spiller ikkje Couter-Strike: Source Riktig! Har kjøpt spillet, og har prøvd med andre de_train serverene, alle de_train serverene funker ikke, men alle andre funker.. Endret 9. mai 2005 av janfredrik
kunka Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 C:\Programfiler\Valve\Steam\SteamApps\BRUKERNAVN\counter-strike\cstrike\maps Har du lagt inn custom map av de_train?
janfredrik Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Skrevet 10. mai 2005 de_train er ikke der, er det noen plass jeg kan laste det ned fra da?
janfredrik Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Skrevet 25. juni 2005 Bumpe litt, har fortsatt problemet..
chokke Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 derfor vi ikke svarer kanskje? spør på steam forumet eller no...
janfredrik Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Skrevet 29. juni 2005 La opp de_train på ftpen minLast ned her Takk skal du ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå