Gå til innhold

bra quest med sverd/dagger som reward (level 37)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har den nå (er rogue btw). Men tenkte å kjøre den i offhand, etter jeg har kjørt in the of the light questen. Der dropper blant annet den daggern jeg pasta, + et bedre sverd. Vet ikke om jeg skal ta daggern eller sverdet, og om det finnes noen tilsvarende quester.

Skrevet
hypnotic blade er 100% casterdagger da

Skulle akkurat si det samme, hadde jeg vært caster å en rogue rollet på den så hadde jeg blitt grinete.

Skrevet

altså, var jeg og tre guildmates som var der nede. 2 warriors og en hunter som hadde den fra før. Bortsett fra statsa så er den en veldig god rogue dagger. Bare så det er sagt, er jo dødslett å få tak i da, dropper 100% fra han ene bossen i den letteste instancen tror jeg det var.

Skrevet
Bortsett fra statsa så er den en veldig god rogue dagger.

Hva er da forskjellen på en god caster dagger og en rogue dagger hvis man ikke tar hensyn til statsen? Skade er jo irrelevant siden både caster og rogue har til hensikt å gjøre litt skade med daggern.

Så klart kan en rogue bruke den, men den er lagd for casters.

Skrevet

det som var poenget mitt da, lar ikke være å bruke den når den dropper. "oi, det er ikke agility her. Men den var jo kjapp, nei jeg gir den til warrioren i gruppa jeg" Selvfølgelig tar jeg en dagger som er bedre enn det jeg hadde før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...