Gå til innhold

Problemer med internet eksplorer


Anbefalte innlegg

Har et irriterende problem for tiden, skal snart formatere og regner med å fikse det da, men tilfelle det kommer tilbake vil jeg være føre var og se om noen har noen tips her...

Problemet er: Internet explorer henger når jeg åpner websider i nytt vindu via link på en annen side... Dette skjer ikke alltid, og ofte så er det asp sider inne i bildet.

Jeg kjører WinXP pro (alle oppdateringer, og det er nok noen av dom som forårsaket problemet fordi det virket før), IE 6.0, Popupstopper, McAfee virusscan 6 & McAfee Firewall 3 (de tre siste programmene har blitt skrudd av uten at det har hatt noe innvirkning).

Jeg har leita gjennom support sidene til MS uten hell...

Hadde vært fint om noen kunne hjelpe...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er kun Internet explorer.. Alle IE vinduene jeg har oppe henger, jeg gidder ikke å vente lenge for å se hva som skjer.. (den har stått i et minutts tid uten at noe har skjedd), jeg høyreklikker på IE på startlinja og velger "close". Da kommer "end now" boksen, og etterhvert kommer spørsmålet om jeg vil sende rapport til MS...

Lenke til kommentar
Quote:


Lynx skrev (2002-07-11 15:11):

Det er kun Internet explorer.. Alle IE vinduene jeg har oppe henger, jeg gidder ikke å vente lenge for å se hva som skjer.. (den har stått i et minutts tid uten at noe har skjedd), jeg høyreklikker på IE på startlinja og velger "close". Da kommer "end now" boksen, og etterhvert kommer spørsmålet om jeg vil sende rapport til MS...



Er det på den norske versjonen av xp dere har det problemet. Eg har ikke no problemer med IE 6.0
Lenke til kommentar

hvis man har "Messenger - Plus! Extension" til MSN-Messenger kan det hande at det er denne som henger alle Microsoft-programmer som har med internett å gjøre. Har selv noe lignende problem. Jeg har modem i tillegg. Siden jeg stort sett bruke Opera, merker jeg ikke stort til at IE henger. Men Outlook Expres henger jo til min store ergrelse. Den får faktisk nesten hele Windows 98 SE til å gå i stå. Jeg er ikke helt sikker om der er Plus! som er årsaken, men i mitt tilfelle er problemet i hvert fall knyttet til MSN-Messenger.

Lenke til kommentar

jeg har også samme problemet.

jeg har Win2k (sp2)

og jeg har ikke MSN (siden jeg bruker Mirc :smile: )

men det er veldig iriterende, jeg også prøvde med en formatering, noe som hjalp i 3-4 uker, til den kom tilbak igjen.

noe du var inne på var at den hang på .asp sider, noe jeg ikke har reflektert over.

 

hilsen

Mats

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...