Gå til innhold

Koble Xbox til Pc

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei. Jeg tenkte jeg skulle koble Xbox'en til S-Video utgangen på skjermkortet da... Men hvordan får jeg skjermbilde fra xbox'en til pc skjermen? Noen som har peiling på dette :hmm: Noen med erfaring? kanskje noen har koblet Ps2 på skjermkortet? :)

Takker for alle svar :thumbup:

Edit: Vis dette er feilpostet, bare flytt posten... Visste ikke helt hvor dette skulle postes :)

Endret av *SNap*89
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Skal du koble "video ut" fra xbox, til "video ut" på skjermkortet?

Kan dette være en bedre løsning?

Kan godt henne ;) Jeg har INGEN peiling på dette, så folk må bare komme med alle slags forslag :)

Skrevet (endret)

Ingen som kan noe om dette untatt Lou her ;) Jeg har MASSE forskjellige kabler :p SÅ dette må da gå ann uten at jeg må kjøpe masse extra duppeditter :!: Jeg har X800XT PE og Samsung SyncMaster 957MB... vis det hjelper litt? :)

Endret av *SNap*89
Skrevet (endret)

Du må ha video INN på skjermkortet for å få bilde på pcen..

video ut--->video ut funker ikke.

Endret av taz
Skrevet
Du må ha video INN på skjermkortet for å få bilde på pcen..

video ut/ideo ut funker ikke.

Det var da noe dritt :thumbdown: Så det er altså umulig uten å kjøpe masse duppeditter? :hmm:

Skrevet
Masse duppeditter? Neida, du trenger bare et skjermkort med video-inn eller et tv-kort. Det er bare èn duppedatt ;)

Aha :!: Så vis jeg finner ett gammelt Pci kort med Video inn inngang, kan jeg bruke det? :)

Skrevet

Okay folkens :) Takker for at folk gidder å svare og gi meg tips :thumbup: Må vel se om jeg finner ett gammelt Pci kort en plass, alltis noen som har ett gammelt ett liggende en plass :p

Skrevet

Du har sannsynligvis VIVO på kortet ditt, og da skal det følge med en adapter med 2*s-video og 2*kompositt. Da har du video inn på kortet.

Skrevet
Du har sannsynligvis VIVO på kortet ditt, og da skal det følge med en adapter med 2*s-video og 2*kompositt. Da har du video inn på kortet.

Ja det har jeg :thumbup: Hvordan det? Hvordan hjelper det? :)

Skrevet

Hvis du har vivo utgave så fikk du med en kabel med 4 utakk på.

2 er til inn og 2 er till ut.

Koble x-boxen til den enne inngangen.

Så må du inn i menyen til skjermkortet.

Skrevet
Hvis du har vivo utgave så fikk du med en kabel med 4 utakk på.

2 er til inn og 2 er till ut.

Koble x-boxen til den enne inngangen.

Så må du inn i menyen til skjermkortet.

ja jeg fikk en kabel med 4utganger, den har 2 gule inn og ut, og 2 svarte, ligner på S-Video greiene :) Skjermkortet mitt skal ha Video inn fordi jeg har tatt opp Tv programmer fra Tuneren... Men når jeg har koblet ihop. hva gjør jeg får å få bilde? :hmm:

Skrevet

Da har jeg asså VIVO kort og Kabler :) har koblet Xbox'en til skjermkortet, men nå kommer hundre millioner spørsmålet: Hvordan får jeg bilde? :hmm::p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...