laff84 Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 (endret) Hei! Nå har det seg sånn at jeg er på besøk hos dama i stavanger, hun jobber hver dag så jeg tok med meg wow for å spille på pcn hennes når hun er vekk. MEN jeg var i tvil om at pcn hennes ville takle det, så jeg tok med et ekstra skjermkort, for hun har en xp 1700 prosessor og 512 ram så jeg reina med at det ville takle det da. Det kjipe er at hovedkortet hennes ikke har agp slotter. SÅ nå sitter jeg her med sjegget rimelig langt nede og klemt fast i postkassa. Er det en snill sjel i stavanger området som har et PCI skjermkort som dere eventuelt kunne lånt meg fram til søndag? Det trenger ikke være rått eller noe, tror tilogmed et voodoo 2 kort kunne klare å dra wow. Men dette 8 mbits skjermkortet takler det ikke i det hele tatt. FÅr bare : " Please innstall a 3d accellerator card with dual TMU support" Jeg kan nås på 91525879 eller [email protected] (MSN) På forhånd takk. NB: Holder til på storhaug Endret 5. mai 2005 av laff84
Simen1 Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 (endret) Posting i feil kategori vil føre til at tråden blir stengt og flyttet. Frekvent feilposting fra samme bruker kan føre til utestengelse. Tråder som "Hvilket skjermkort skal jeg velge?" hører åpenbart hjemme under skjermkortkategorien, om den blir postet i "Annet om hardware" blir den så stengt og flyttet til "Feilpostet". Er du i tvil, poster du der du tror det passer best og kontakter moderatorene via rapporter-knappen og ber om evt. flytting av tråden.Stenges på grunn av feilposting. Presisering: Tråden handler om å låne et skjermkort i stavanger. Den handler ikke noe spesifikt om spillet WoW. Derfor passer den dårlig i spillforumet. Den passer derimot bedre i hardwaredelen av forumet. Gjerne under "Kjøp og salg av PC". Tittelen kan gjerne også inneholde ordene "ønskes lånt" så folk ikke tror du ønsker anbefalinger av skjermkort du kan kjøpe. Endret 5. mai 2005 av Simen1
Anbefalte innlegg