Gå til innhold

X-Gear Devil PreMod kabinett SORT tok kvelden!


Anbefalte innlegg

Kjøpte et X-Gear Devil PreMod kabinett SORT der fulgte det jo med en 400w psu. Vel og bra tenkte jeg, brydde meg ikke om at det var så utrolig billig. Men nå sto pcen på en 10 timer, og så tok jeg ut strømkabelen bak, gjorde dette for å legge den bedre frem under pulten, altså jeg rørte ikke maskinen, og når jeg satt den i igjen så gnistret det litt, og så var strømforsyningen dø! :thumbdown:

 

Dette er noe jeg kan klage på å forlange pengene tilbake for sant?

 

Eller kan det være en koblingfeil som jeg har gjort, og som ikke slår inn før 10 timer etter jeg har begynt å bruke pcen? :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Kanskje du har med et "uhell" kommet nær den røde lille knappen som er på de fleste strømmforsyninger og skrudd volten ned/opp.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
på somme strømforsyninger så slår strømforsyningen seg av, når du drar ut strømkabelen... det er ein knapp som står |o 1|, bake på strømforsyninga, sjekk om dn har slått seg av....

Han sa at det gnistret litt... Da tviler jeg på at det er knappen som har slått seg av

Lenke til kommentar

har akkurat det kabinettet, og jeg har ikke oppdaget noen feil med det.. Bråker kanskje noe, men er utrolig kult til så bra pris..

 

PS! hadde du rørt på den rød knappen bak, og satt i strømkabelen og starta pcn, hadde du hørt ett skikkelig pang, og pcn din hadde vært ødelagt den og.. du hadde trolig også fått deg en kjempesmell selv..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...