Neptun_ Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Diggeste bildet ever..eller ikke Æsj. Plusårer + kniv gjør meg kvalm.
Jihadinmymind Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Diggeste bildet ever..eller ikke Hva i helsikes er det der? ikke si at det er ekte?
Togo Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 *bilde av Valgjerd* Sensurert av åpenbare grunner. Hahah, jeg sa til jeg selv naar jeg trykket paa denne traaden at "Her er det et bilde av Valgjerd, garantert". Hw.no svikter aldri.
Putekos Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Diggeste bildet ever..eller ikke Hva i helsikes er det der? ikke si at det er ekte? Kanskje, kanskje ikke
CurSe Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Hva slags bilde var det som ble fjernet av en moderator? Forklar med ord(nysgjerrig).
:---{D Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Tomat-Ulf, nå får jeg iallefall ikke sove... Grrr. Cozer og clemzer fra meg! Neida. Spøkelser finnes ikke. Ikke vær redd.
Dahl Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Neida. Spøkelser finnes ikke. Ikke vær redd. Tenkte mest på hu dama jeg da.
:---{D Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Neida. Spøkelser finnes ikke. Ikke vær redd. Tenkte mest på hu dama jeg da. Hun? Hvorfor det? Det er jo de spøkelsene over som er skumle.. Tenk deg hvis de ligger under senga di.
Orbo Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 (endret) Det er jo de spøkelsene over som er skumle.. Tenk deg hvis de ligger under senga di. Ikke si det da! Jeg skal jo også snart legge meg! Og det er ikke godt å sove med lyset på. For det må jeg gjør vis det er spøkelser her Endret 8. mai 2005 av BaX
Anbefalte innlegg