Gå til innhold

Fotball: Hvilket lag spiller dere for?

Homme

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er dere i 1. divisjon i år forresten?

Ja vi er i 1. divisjon, men kommer til å bli tøft i år. Tror vi har bærum, vålerenga, bjerkaliansen osv.. i gruppa :!:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg spilte mot Bærum 94 i Adidas Cup (uoffieslt NM), de tok fly til Bergen :p, er det de dere har i serien? Vi tapte 2-1 mot de...

Endret av Kriss_1994
Skrevet

Bærum er gode, men de har mistet noen sentrale spillere nå :p Tror ikke de kommer til å gjøre det like bra i år, selv om de har fått noen nye også..

Skrevet (endret)

Det må vel være lov å snakke om laget sitt da... Uansett, takk Johnny. Dere slår nok Heming lett.:) Hvordan gjør dere det i nikecup?

Endret av Tlf.
Skrevet

Hvordan dere gjør det.., trodde alle hadde spilt en kamp.. En kompis av meg spiller på enga og tror de spilte mot Oppsal for to uker sida. Har dere ikke begynt å spille?

Skrevet

Oja, trodde det var en cup som gikk overt flere helger... :) Lykke til da, hvilke lag har dere i gruppa da?

Oja, trodde det var en cup som gikk overt flere helger... :) Lykke til da, hvilke lag har dere i gruppa?

Skrevet

Vi har Start og Bjerkealliansen i gruppen, det blir tøft, men vi satser på å gå videre :) Har ikke spilt mot Start før, men har slått BA de siste gangene vi har møtt dem :)

Takk :)

Skrevet

Jeg spiller på Tveit IL, i Kristiansand. Fast på G16 og hospiterer på seniorlaget (3. div).

Spiller forøvrig venstreback og trives med det.

... Vi skal til Barcelona i høstferien :D

Skrevet
Ok :) Så dere pleier å slå BA? Vi spilte mot dem i serien og tapte 2-1, men det var en av våre bedre kamper. :p

Nja, vi har tapt flere kamper mot dem enn vi har vunnet, men de to siste har vi slått dem :)

Skrevet
Ok :) Så dere pleier å slå BA? Vi spilte mot dem i serien og tapte 2-1, men det var en av våre bedre kamper. :p

Nja, vi har tapt flere kamper mot dem enn vi har vunnet, men de to siste har vi slått dem :)

Ok, BA er et godt lag :)

Skrevet

Spiller ATM for Lier IL, vet ikke om jeg kommer til å skifte klubb med en gang. Evt. Godset.

Spiller på 94-gutter.

Noen som har spilt mot Lier IL 94?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...