bror_bror Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Se tittelen. Jeg tenker nå på nettsider som har LimeWire skins. (Helst de "skinsa" som ligner på Mac, men det er ikke farlig i det hele tatt)
bror_bror Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Skrevet 4. mai 2005 Har jo prøvd det, men traff liksom ikk eakkurat det jeg ville ha. Men takk uansett sjekker litt nærmere..
bror_bror Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Skrevet 6. mai 2005 jo...liker ha det litt kult på pc`n min se. Ha litt kule "skins" og sånn. Så det matcher
Arne_F Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Det er overhode ikke love å diskutere nedlastnings programmer her på forumet... Les retningslinjene og nettikette.
Ehrgeiz Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Det er overhode ikke love å diskutere nedlastnings programmer her på forumet...Les retningslinjene og nettikette. Eh, jo? p2p-programmer kan brukes til lovlige ting, det er info som leder til piratvirksomhet (hubber, linker etc) som det blir slått ned på.
Learning To Fly Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Det er overhode ikke love å diskutere nedlastnings programmer her på forumet...Les retningslinjene og nettikette. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=169217
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå